Gratis verzending voor Nederland én België
GRATIS VERZENDING

voor Nederland én België

Ma - Vr voor 19.00 besteld

dezelfde dag verzonden

Meer dan 1500 titels

uit voorraad leverbaar.

Onze beoordelingen

Gorilla Marketing
BGG Rating
7.1
Taal
Engels
Aantal spelers
3 tot 8 spelers
Speelduur
15 tot 45 minuten
Leeftijd
8+
Moeilijkheidsgraad
Lichtvoetig
Spelmechanismen
Dice Rolling

Gorilla Marketing

BGG Rating
7.1
Taal
Engels
Aantal spelers
3 tot 8 spelers
Speelduur
15 tot 45 minuten
Leeftijd
8+
Moeilijkheidsgraad
Lichtvoetig
BGGID
Normale prijs € 47,50 Speciale prijs € 35,50
Momenteel Uitverkocht
Stel je voor, je bevindt je in de jaren '60 op een dynamisch reclamebureau. De CEO heeft net al zijn medewerkers ontslagen na een uitbarsting van frustratie, en vervangen door gorilla's - jij en je tegenstanders. Dit is het unieke en hilarische uitgangspunt van het spel Gorilla Marketing.

Gorilla Marketing is een gezellig party spel waarin spelers uitgedaagd worden om de meest bizarre producten, films, bedrijven, bands, universitaire cursussen of foodtrucks te benoemen. Het spel bestaat uit twee rondes. In de eerste ronde kies je een categorie en creëer je de naam van een absurd product dat past binnen deze categorie. In de tweede ronde schrijf je een pakkende reclameslogan voor jouw product.

Het spel begint met elke speler die een categorie kiest en deze bovenaan hun boekje plaatst. Elke beurt worden de boekjes naar links doorgegeven en worden de dobbelstenen gerold om een acroniem te vormen. Spelers gebruiken vervolgens de gerolde letters om de naam van een belachelijke film, product of bedrijf te bedenken dat past bij het acroniem en de categorie van het boekje voor hen.

In de tweede ronde worden de winnende titels van ronde één gebruikt om advertentietaglines te schrijven. De beste taglines zullen nóg meer bananen opleveren - de felbegeerde beloning in de wereld van Gorilla Marketing!
Spelmechanismen
Dice Rolling
Designer
Adam Wyse
We vonden ook deze andere titels die wel eens in de smaak kunnen vallen!