Gratis verzending voor Nederland én België
GRATIS VERZENDING

voor Nederland én België

Ma - Vr voor 19.00 besteld

dezelfde dag verzonden

Meer dan 1500 titels

uit voorraad leverbaar.

Onze beoordelingen

7 Wonders Duel
BGG Rating
8.1
Taal
Nederlands
Aantal spelers
2 spelers
Speelduur
30 tot 45 minuten
Leeftijd
10+
Moeilijkheidsgraad
Gangbaar
Spelmechanismen
End Game Bonuses, Income, Layering, Market, Modular Board, Multi-Use Cards, Once-Per-Game Abilities, Open Drafting, Set Collection, Sudden Death Ending, Tags, Tech Trees / Tech Tracks, Tug of War, Variable Player Powers, Variable Set-up, Victory Points as a Resource

7 Wonders Duel

BGG Rating
8.1
Taal
Nederlands
Aantal spelers
2 spelers
Speelduur
30 tot 45 minuten
Leeftijd
10+
Moeilijkheidsgraad
Gangbaar
BGGID
Normale prijs € 32,88 Speciale prijs € 27,50
Vandaag Verzonden
7 Wonders Duel, een op zichzelf staand spel ontworpen voor twee spelers, roept de essentie op van zijn voorganger, het 7 Wonders spel, maar biedt een unieke draai. Spelers bouwen door de eeuwen heen aan hun beschaving door kaarten te verwerven die middelen leveren of hun militaire of wetenschappelijke ontwikkeling bevorderen. Het doel is om je tegenstander te overtreffen in strategie en tactiek om wonderen te voltooien en zo de overhand te krijgen.

In tegenstelling tot het originele spel, worden kaarten in 7 Wonders Duel niet tegelijkertijd van stapels getrokken, maar van een reeks face-down en face-up kaarten die aan het begin van een ronde zijn gerangschikt. Timing speelt hier een cruciale rol, net als bonuszetten die een speler in staat stellen om onmiddellijk een tweede kaart te nemen.

Bouw je eigen wonderen met de vier wonderkaarten die elke speler aan het begin krijgt. Let op, er kunnen slechts zeven wonderen worden gebouwd, dus één speler zal er een tekort hebben. De bouw van een wonder geeft de eigenaar een speciale vaardigheid, waardoor de dynamiek van het spel verandert.

Je kunt 7 Wonders Duel op drie manieren winnen: door militaire dominantie te bereiken, door wetenschappelijke superioriteit te claimen, of door aan het einde van het spel de meeste punten te hebben. Welke strategie kies jij?
Spelmechanismen
End Game Bonuses, Income, Layering, Market, Modular Board, Multi-Use Cards, Once-Per-Game Abilities, Open Drafting, Set Collection, Sudden Death Ending, Tags, Tech Trees / Tech Tracks, Tug of War, Variable Player Powers, Variable Set-up, Victory Points as a Resource
Designer
Antoine Bauza
We vonden ook deze andere titels die wel eens in de smaak kunnen vallen!