Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
A Distant Plain 3rd Printing
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 180 tot 240 minuten
- Leeftijd
- 12+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- Spelmechanismen
- Area Majority / Influence, Area Movement, Dice Rolling, Solo / Solitaire Game, Variable Phase Order, Variable Player Powers
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 180 tot 240 minuten
- Leeftijd
- 12+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- BGGID
€ 73,99
Momenteel Uitverkocht
Ervaar de intensiteit en complexiteit van het hedendaagse Afghaanse conflict met A Distant Plain 3rd Printing. Deze unieke samenwerking tussen twee vooraanstaande ontwerpers van bordspellen over moderne onregelmatige oorlogsvoering, Volko Ruhnke en Brian Train, biedt een ongeëvenaarde spelervaring.
A Distant Plain 3rd Printing, onderdeel van de geliefde COIN-serie van Volko Ruhnke, neemt 1 tot 4 spelers mee naar Afghanistan, rechtstreeks uit de krantenkoppen van vandaag. Voor het eerst in de serie, moeten twee counterinsurgent (COIN) facties hun concurrerende visies voor Afghanistan verzoenen om gezamenlijk een campagne te voeren tegen een gevaarlijke dubbele opstand.
Met dezelfde toegankelijke spelmechanismen als het recente Andean Abyss van GMT en het aankomende Cuba Libre, maar met nieuwe facties, capaciteiten, gebeurtenissen en doelstellingen, biedt A Distant Plain 3rd Printing een nieuwe twist aan de bekende spelervaring.
Nieuwe kenmerken van het spel omvatten gezamenlijke operaties van de coalitie-regering, een veranderlijke Pakistaanse houding tegenover het conflict en de evolutie van zowel COIN als opstandige tactieken en technologieën. Ervaar de impact van regeringscorruptie en desertie, coalitie slachtoffers, terugkerende Afghaanse vluchtelingen, Pashtun etnisch terrein, meerdere scenario's en een deck van 72 verse gebeurtenissen.
A Distant Plain 3rd Printing biedt een uitdagende strategische ervaring met elke kaart. Het innovatieve spelsysteem integreert vloeiend politieke, culturele en economische aangelegenheden met militaire en andere gewelddadige en niet-gewelddadige operaties en capaciteiten. Flowcharts zijn bij de hand om de drie Afghaanse facties te besturen, zodat een willekeurig aantal spelers—van solitaire tot 4—de internecine strijd die het hedendaagse Afghanistan is, kunnen ervaren.
A Distant Plain 3rd Printing, onderdeel van de geliefde COIN-serie van Volko Ruhnke, neemt 1 tot 4 spelers mee naar Afghanistan, rechtstreeks uit de krantenkoppen van vandaag. Voor het eerst in de serie, moeten twee counterinsurgent (COIN) facties hun concurrerende visies voor Afghanistan verzoenen om gezamenlijk een campagne te voeren tegen een gevaarlijke dubbele opstand.
Met dezelfde toegankelijke spelmechanismen als het recente Andean Abyss van GMT en het aankomende Cuba Libre, maar met nieuwe facties, capaciteiten, gebeurtenissen en doelstellingen, biedt A Distant Plain 3rd Printing een nieuwe twist aan de bekende spelervaring.
Nieuwe kenmerken van het spel omvatten gezamenlijke operaties van de coalitie-regering, een veranderlijke Pakistaanse houding tegenover het conflict en de evolutie van zowel COIN als opstandige tactieken en technologieën. Ervaar de impact van regeringscorruptie en desertie, coalitie slachtoffers, terugkerende Afghaanse vluchtelingen, Pashtun etnisch terrein, meerdere scenario's en een deck van 72 verse gebeurtenissen.
A Distant Plain 3rd Printing biedt een uitdagende strategische ervaring met elke kaart. Het innovatieve spelsysteem integreert vloeiend politieke, culturele en economische aangelegenheden met militaire en andere gewelddadige en niet-gewelddadige operaties en capaciteiten. Flowcharts zijn bij de hand om de drie Afghaanse facties te besturen, zodat een willekeurig aantal spelers—van solitaire tot 4—de internecine strijd die het hedendaagse Afghanistan is, kunnen ervaren.
- Spelmechanismen
- Area Majority / Influence, Area Movement, Dice Rolling, Solo / Solitaire Game, Variable Phase Order, Variable Player Powers
- Designer
- Volko Ruhnke