Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
A Touch of Evil
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 8 spelers
- Speelduur
- 60 tot 120 minuten
- Leeftijd
- 12+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Area Movement, Cooperative Game, Dice Rolling, Roll / Spin and Move, Variable Player Powers
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 8 spelers
- Speelduur
- 60 tot 120 minuten
- Leeftijd
- 12+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
€ 57,99
Momenteel Uitverkocht
In de dageraad van de 19e eeuw, op het snijvlak van wetenschap, bijgeloof en hekserij, ligt het afgelegen dorpje Shadowbrook. Het gehuil van de nacht geeft weer dat een volle maan opkomt boven dit dorp, waar gruwelijke moorden dagelijkse kost zijn geworden en terreur de straten 's nachts achtervolgt. Een kwaadaardig wezen heeft hier zijn intrek genomen en het platteland is overspoeld door een golf van duisternis. Maar er is nog hoop...
Een kleine groep heldhaftige individuen, gewapend met moed en kracht, is in de stad gearriveerd. Hun doel? Het redden van dit vervloekte dorp en voorkomen dat het in duisternis valt. Het zal een behendige geest en sterke geest vereisen om te onderscheiden wie vriend en wie vijand is... om de mysteries op te lossen en het beest naar zijn schuilplaats te jagen. Maar de geheimen van Shadowbrook lopen diep. Roddels en geruchten doen de ronde en deze paar helden zullen snel ontdekken dat ze hier buitenstaanders zijn en dat dit stadje al zo verrot is van binnenuit dat er weinig over is om te redden.
"A Touch of Evil, Het Bovenmenselijke Spel" is een snel spel van monsterjacht, avontuur en heldhaftige strijd. Elke speler neemt de rol aan van een unieke held, in een race tegen de klok om de krachten van duisternis te stoppen van het claimen van een andere voet aan de grond in de wereld van de mens. Alleen door het stadje te onderzoeken en de kracht van je held op te bouwen, kun je hopen om het Bovenmenselijke Schurk naar zijn schuilplaats te jagen en hem te verslaan in een epische confrontatie. Spelers kunnen concurrerend racen om de eerste te zijn die de Schurk verslaat en de stad redt, of ze kunnen samenwerken om een veel sterkere Schurk te verslaan.
Met een spelbord dat een kaart van Shadowbrook en de omliggende platteland omvat, acht helden om uit te kiezen, en vier verschillende Bovenmenselijke Schurken om te jagen; elk met zijn eigen unieke Minions en krachten om het spel drastisch te veranderen. A Touch of Evil is ontworpen om een avontuurlijk filmisch gevoel te creëren terwijl het verhaal en het spel zich ontvouwen.
Dus pak je Houten Staak, vul je Musket met lood en houd je Driepuntshoed vast; niemand is veilig voor de wezens van de nacht en niemand kan worden vertrouwd... want in iedereen schuilt A Touch of Evil.
Een kleine groep heldhaftige individuen, gewapend met moed en kracht, is in de stad gearriveerd. Hun doel? Het redden van dit vervloekte dorp en voorkomen dat het in duisternis valt. Het zal een behendige geest en sterke geest vereisen om te onderscheiden wie vriend en wie vijand is... om de mysteries op te lossen en het beest naar zijn schuilplaats te jagen. Maar de geheimen van Shadowbrook lopen diep. Roddels en geruchten doen de ronde en deze paar helden zullen snel ontdekken dat ze hier buitenstaanders zijn en dat dit stadje al zo verrot is van binnenuit dat er weinig over is om te redden.
"A Touch of Evil, Het Bovenmenselijke Spel" is een snel spel van monsterjacht, avontuur en heldhaftige strijd. Elke speler neemt de rol aan van een unieke held, in een race tegen de klok om de krachten van duisternis te stoppen van het claimen van een andere voet aan de grond in de wereld van de mens. Alleen door het stadje te onderzoeken en de kracht van je held op te bouwen, kun je hopen om het Bovenmenselijke Schurk naar zijn schuilplaats te jagen en hem te verslaan in een epische confrontatie. Spelers kunnen concurrerend racen om de eerste te zijn die de Schurk verslaat en de stad redt, of ze kunnen samenwerken om een veel sterkere Schurk te verslaan.
Met een spelbord dat een kaart van Shadowbrook en de omliggende platteland omvat, acht helden om uit te kiezen, en vier verschillende Bovenmenselijke Schurken om te jagen; elk met zijn eigen unieke Minions en krachten om het spel drastisch te veranderen. A Touch of Evil is ontworpen om een avontuurlijk filmisch gevoel te creëren terwijl het verhaal en het spel zich ontvouwen.
Dus pak je Houten Staak, vul je Musket met lood en houd je Driepuntshoed vast; niemand is veilig voor de wezens van de nacht en niemand kan worden vertrouwd... want in iedereen schuilt A Touch of Evil.
- Spelmechanismen
- Area Movement, Cooperative Game, Dice Rolling, Roll / Spin and Move, Variable Player Powers
- Designer
- Jason C. Hill