Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 60 tot 120 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Area Movement, Card Play Conflict Resolution, Contracts, Cooperative Game, Dice Rolling, Events, Hand Management, Line of Sight, Movement Points, Multiple Maps, Narrative Choice / Paragraph, Pick-up and Deliver, Player Elimination, Role Playing, Scenario / Mission / Campaign Game, Solo / Solitaire Game, Stat Check Resolution, Storytelling, Turn Order: Progressive, Variable Player Powers, Variable Set-up
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 60 tot 120 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
Aftermath is een Adventure Book Game waarin spelers de rol spelen van kleine beestjes die worstelen om te overleven en te gedijen in een grote, gevaarlijke wereld. Mensen zijn op mysterieuze wijze verdwenen en de overblijfselen van de beschaving worden snel teruggewonnen door de natuur en de dieren die er nog zijn.
In het spel Aftermath speel je als een buitenbeentje van beestjes die bij hun kolonie bekend staan als "providers". Er is de cavia met woedeproblemen, een hamster die snel praat en sneller rijdt, een kleine muis met scherpe ogen en veel te bewijzen, en een mysterieuze woelmuts die wild is aan de grens. Deze personages hebben elk hun eigen persoonlijkheid, speelstijlen en persoonlijke doelen.
- Spelmechanismen
- Area Movement, Card Play Conflict Resolution, Contracts, Cooperative Game, Dice Rolling, Events, Hand Management, Line of Sight, Movement Points, Multiple Maps, Narrative Choice / Paragraph, Pick-up and Deliver, Player Elimination, Role Playing, Scenario / Mission / Campaign Game, Solo / Solitaire Game, Stat Check Resolution, Storytelling, Turn Order: Progressive, Variable Player Powers, Variable Set-up
- Designer
- Jerry Hawthorne