Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
D&D Lords of Waterdeep - Scoundrels of Skullport Boardgame
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 6 spelers
- Speelduur
- 60 tot 75 minuten
- Leeftijd
- 12+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Commodity Speculation, Open Drafting, Set Collection, Worker Placement
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 6 spelers
- Speelduur
- 60 tot 75 minuten
- Leeftijd
- 12+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
Normale prijs
€ 43,88
Speciale prijs
€ 36,88
Vandaag Verzonden
D&D Lords of Waterdeep - Scoundrels of Skullport bordspel is niet zomaar een uitbreiding, maar twee complete en spannende nieuwe speelopties. Deze set voegt een nieuwe dimensie aan je spelervaring toe, met de toevoeging van de uitgestrekte kerker van Undermountain en de criminele schuilplaats van Skullport.
Undermountain, een gigantisch en meerlagig doolhof onder Mount Waterdeep, was ooit de experimentele speeltuin van de waanzinnige tovenaar Halaster. Nu is het een uitdagende labyrint vol mysteriën en monsters, waar avonturiers zowel hun moed als hun strategie moeten testen.
Skullport, ook bekend als de Port of Shadow, is een donker hoekje van Undermountain. Dit is een plek waar schimmige deals, misdaden en moorden de boventoon voeren. Maar let op, want elke hoek kan een nieuwe manier onthullen om personages te laten verdwijnen.
Naast nieuwe locaties bevat D&D Lords of Waterdeep - Scoundrels of Skullport bordspel ook nieuwe Lords, gebouwen, intrige- en questkaarten. En met de toevoeging van de Gray Hands-factie, kan nu een zesde speler zich bij het spel voegen.
Echter, de nieuwe resource, Corruptie, geeft een extra draai aan het spel. In tegenstelling tot avonturiers en goud, leidt het hebben van Corruptie in je taverne tot strafpunten aan het einde van het spel. Hoe corrupter jij en je mede-Lords zijn, hoe meer Corruptie je score pijn doet.
Undermountain, een gigantisch en meerlagig doolhof onder Mount Waterdeep, was ooit de experimentele speeltuin van de waanzinnige tovenaar Halaster. Nu is het een uitdagende labyrint vol mysteriën en monsters, waar avonturiers zowel hun moed als hun strategie moeten testen.
Skullport, ook bekend als de Port of Shadow, is een donker hoekje van Undermountain. Dit is een plek waar schimmige deals, misdaden en moorden de boventoon voeren. Maar let op, want elke hoek kan een nieuwe manier onthullen om personages te laten verdwijnen.
Naast nieuwe locaties bevat D&D Lords of Waterdeep - Scoundrels of Skullport bordspel ook nieuwe Lords, gebouwen, intrige- en questkaarten. En met de toevoeging van de Gray Hands-factie, kan nu een zesde speler zich bij het spel voegen.
Echter, de nieuwe resource, Corruptie, geeft een extra draai aan het spel. In tegenstelling tot avonturiers en goud, leidt het hebben van Corruptie in je taverne tot strafpunten aan het einde van het spel. Hoe corrupter jij en je mede-Lords zijn, hoe meer Corruptie je score pijn doet.
- Spelmechanismen
- Commodity Speculation, Open Drafting, Set Collection, Worker Placement
- Designer
- Chris Dupuis