Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Conflict of Heroes: Eastern Front – Solo Expansion
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 speler
- Speelduur
- 30 tot 45 minuten
- Leeftijd
- 13+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Hexagon Grid, Solo / Solitaire Game
Conflict of Heroes: Eastern Front – Solo Expansion
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 speler
- Speelduur
- 30 tot 45 minuten
- Leeftijd
- 13+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
€ 52,88
Momenteel Uitverkocht
Ervaar de intensiteit van strategisch oorlogsspel met Conflict of Heroes: Eastern Front - Solo Expansion, een uitbreiding die je vaardigheden op de proef stelt zoals nooit tevoren. Deze solitaire uitbreiding, ontwikkeld na meer dan drie jaar van zorgvuldig ontwerp en innovatie, voegt een nieuwe dimensie toe aan het bekende Conflict of Heroes: Awakening the Bear.
In plaats van individueel geprogrammeerde AI-eenheden, zoals in sommige eerdere games, maakt Conflict of Heroes: Eastern Front - Solo Expansion gebruik van unieke emergente gedragingen en op agent gebaseerde logica. Elke situatie wordt geëvalueerd en de AI implementeert de beste actie met behulp van beschikbare middelen en eenheidscapaciteiten. Zelfs ervaren Conflict of Heroes-spelers zullen hun speelstijlen moeten aanscherpen en aanpassen om de AI te overwinnen!
Bij het Solo System van Conflict of Heroes hoef je geen AP's bij te houden, maar moet je na elke actie een Unit Spent Check uitvoeren. Hoe hoger de kosten in AP's voor een actie, hoe groter de kans dat de eenheid wordt uitgeput. Het spel vereist dat spelers beslissen of ze hun actie met AP's zullen versterken of de kans vergroten om de eenheid fris te houden.
Elk vuurgevecht heeft zijn eigen Mission Track. Een Mission Track is een reeks gebeurtenissen die worden geactiveerd als de Mission Marker op de ruimte van een gebeurtenis terechtkomt. Bepaalde orders laten de Mission Marker 1, 2 of 3 ruimtes vooruitgaan, dus het spel is elke keer dat je het speelt anders. Het vuurgevecht eindigt meteen als de Mission Marker op of voorbij de laatste ruimte van de Mission Track komt.
In plaats van individueel geprogrammeerde AI-eenheden, zoals in sommige eerdere games, maakt Conflict of Heroes: Eastern Front - Solo Expansion gebruik van unieke emergente gedragingen en op agent gebaseerde logica. Elke situatie wordt geëvalueerd en de AI implementeert de beste actie met behulp van beschikbare middelen en eenheidscapaciteiten. Zelfs ervaren Conflict of Heroes-spelers zullen hun speelstijlen moeten aanscherpen en aanpassen om de AI te overwinnen!
Bij het Solo System van Conflict of Heroes hoef je geen AP's bij te houden, maar moet je na elke actie een Unit Spent Check uitvoeren. Hoe hoger de kosten in AP's voor een actie, hoe groter de kans dat de eenheid wordt uitgeput. Het spel vereist dat spelers beslissen of ze hun actie met AP's zullen versterken of de kans vergroten om de eenheid fris te houden.
Elk vuurgevecht heeft zijn eigen Mission Track. Een Mission Track is een reeks gebeurtenissen die worden geactiveerd als de Mission Marker op de ruimte van een gebeurtenis terechtkomt. Bepaalde orders laten de Mission Marker 1, 2 of 3 ruimtes vooruitgaan, dus het spel is elke keer dat je het speelt anders. Het vuurgevecht eindigt meteen als de Mission Marker op of voorbij de laatste ruimte van de Mission Track komt.
- Spelmechanismen
- Hexagon Grid, Solo / Solitaire Game
- Designer
- John H. Butterfield