Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Victorian Masterminds
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 4 spelers
- Speelduur
- 45 tot 75 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- Spelmechanismen
- Contracts, Sudden Death Ending, Variable Player Powers, Worker Placement, Worker Placement, Different Worker Types
Victorian Masterminds
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 4 spelers
- Speelduur
- 45 tot 75 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- BGGID
Speciale prijs
€ 45,50
Normale prijs
€ 60,50
Momenteel niet verkrijgbaar
Sherlock Holmes is niet meer, en Londen ligt open voor de meest schurkachtige geesten. Jij bent één van deze schurken in Victorian Masterminds, waarin je samen met andere spelers je handlangers naar verschillende steden stuurt om hun unieke vaardigheden te benutten. Verzamel materialen voor je door steampunk geïnspireerde apparaten, vernietig gebouwen en voltooi missies. Maar let op, de geheime dienst volgt je spoor van vernietiging.
In dit spel is elke contraptie uniek en biedt het je de mogelijkheid om verschillende acties uit te voeren, wat leidt tot een zeer strategisch, asymmetrische gameplay. Tijdens het spel nemen spelers om beurten hun vijf agentfiches - Handlanger, Machine, Saboteur, Piloot, Nummer 2 - en plaatsen deze op één van de vijf actievelden. Zodra er drie fiches op een veld liggen, worden deze omgedraaid en geactiveerd, waarbij elke agent zijn individuele actie uitvoert naast wat er op die plaats gebeurt.
Het spel eindigt wanneer een meesterbrein zijn contraptie voltooit of wanneer de geheime dienst een einde maakt aan deze schurkenstreken. Wie de meeste overwinningspunten heeft verzameld, wint het spel.
Stap in de wereld van Victorian Masterminds, waar strategie en avontuur samenkomen in een unieke spelervaring.
In dit spel is elke contraptie uniek en biedt het je de mogelijkheid om verschillende acties uit te voeren, wat leidt tot een zeer strategisch, asymmetrische gameplay. Tijdens het spel nemen spelers om beurten hun vijf agentfiches - Handlanger, Machine, Saboteur, Piloot, Nummer 2 - en plaatsen deze op één van de vijf actievelden. Zodra er drie fiches op een veld liggen, worden deze omgedraaid en geactiveerd, waarbij elke agent zijn individuele actie uitvoert naast wat er op die plaats gebeurt.
Het spel eindigt wanneer een meesterbrein zijn contraptie voltooit of wanneer de geheime dienst een einde maakt aan deze schurkenstreken. Wie de meeste overwinningspunten heeft verzameld, wint het spel.
Stap in de wereld van Victorian Masterminds, waar strategie en avontuur samenkomen in een unieke spelervaring.
- Spelmechanismen
- Contracts, Sudden Death Ending, Variable Player Powers, Worker Placement, Worker Placement, Different Worker Types
- Designer
- Antoine Bauza