GRATIS VERZENDING

voor Nederland én België

Ma - Vr voor 19.00 besteld

dezelfde dag verzonden

Meer dan 1500 titels

uit voorraad leverbaar.

Onze beoordelingen

A Song of Ice & Fire: Tabletop Miniatures Game – Martell Starter Set
BGG Rating
8.7
Taal
Engels
Aantal spelers
2 spelers
Speelduur
45 tot 75 minuten
Leeftijd
14+
Moeilijkheidsgraad
In balans
Spelmechanismen
Dice Rolling, Hand Management, Measurement Movement, Worker Placement

A Song of Ice & Fire: Tabletop Miniatures Game – Martell Starter Set

BGG Rating
8.7
Taal
Engels
Aantal spelers
2 spelers
Speelduur
45 tot 75 minuten
Leeftijd
14+
Moeilijkheidsgraad
In balans
BGGID
Speciale prijs € 79,88 Normale prijs € 106,50
Momenteel niet verkrijgbaar

House Martell heerst over de woestijnen, vlaktes en slechte landen van Zuid-Westeros onder de banier van Sunspear. Hun troepen dragen woestijnkleding onder lichte bepantsering en behoren tot de snelste strijdkrachten in de Oorlog van de Vijf Koningen. De strijddoctrine van House Martell is om snel en hard toe te slaan en tegenaanvallen te ontwijken.

Het A Song of Ice & Fire: Tabletop Miniatures Game - Martell Starter Set stelt je in staat om je leger van House Martell op te bouwen en te leiden in het gevecht. Speerdragers en Schermutselaars vormen het grootste deel van hun troepen, terwijl de elite Dune Vipers een flankerende en vastpinnende rol spelen. Maar niets belichaamt de macht van House Martell zozeer als hun leiderschap.

Prins Doran regeert over het grote huis vanuit Sunspear, terwijl Prins Oberyn de leiding neemt vanaf de frontlinie. Areo Hotah's moed heeft vele veldslagen gewonnen door louter wilskracht, en de politieke intriges van Ellaria Sand houden vijanden in het ongewisse over waar en wanneer House Martell de volgende keer zal toeslaan.

Breid je spelervaring uit met het A Song of Ice & Fire: Tabletop Miniatures Game - Martell Starter Set en leid House Martell naar de overwinning in de meedogenloze wereld van Westeros. Betreed het slagveld en toon je strategische vaardigheden om je vijanden te overwinnen.

Spelmechanismen
Dice Rolling, Hand Management, Measurement Movement, Worker Placement