Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
- BGG Rating
- 8.7
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 spelers
- Speelduur
- 45 tot 75 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Dice Rolling, Hand Management, Measurement Movement, Worker Placement
A Song of Ice & Fire: Tabletop Miniatures Game – Martell Starter Set
- BGG Rating
- 8.7
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 spelers
- Speelduur
- 45 tot 75 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID







House Martell heerst over de woestijnen, vlaktes en slechte landen van Zuid-Westeros onder de banier van Sunspear. Hun troepen dragen woestijnkleding onder lichte bepantsering en behoren tot de snelste strijdkrachten in de Oorlog van de Vijf Koningen. De strijddoctrine van House Martell is om snel en hard toe te slaan en tegenaanvallen te ontwijken.
Het A Song of Ice & Fire: Tabletop Miniatures Game - Martell Starter Set stelt je in staat om je leger van House Martell op te bouwen en te leiden in het gevecht. Speerdragers en Schermutselaars vormen het grootste deel van hun troepen, terwijl de elite Dune Vipers een flankerende en vastpinnende rol spelen. Maar niets belichaamt de macht van House Martell zozeer als hun leiderschap.
Prins Doran regeert over het grote huis vanuit Sunspear, terwijl Prins Oberyn de leiding neemt vanaf de frontlinie. Areo Hotah's moed heeft vele veldslagen gewonnen door louter wilskracht, en de politieke intriges van Ellaria Sand houden vijanden in het ongewisse over waar en wanneer House Martell de volgende keer zal toeslaan.
Breid je spelervaring uit met het A Song of Ice & Fire: Tabletop Miniatures Game - Martell Starter Set en leid House Martell naar de overwinning in de meedogenloze wereld van Westeros. Betreed het slagveld en toon je strategische vaardigheden om je vijanden te overwinnen.
- Spelmechanismen
- Dice Rolling, Hand Management, Measurement Movement, Worker Placement