Spellenvariant.nl gebruikt cookies om de website goed te laten werken en voor analyse.
Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies.
Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Almost Innocent
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 5 spelers
- Speelduur
- 30 tot 60 minuten
- Leeftijd
- 12+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- Spelmechanismen
- Cooperative Game, Deduction, Scenario / Mission / Campaign Game, Variable Set-up
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 5 spelers
- Speelduur
- 30 tot 60 minuten
- Leeftijd
- 12+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- BGGID
€ 38,88
Momenteel niet verkrijgbaar
In de wereld van Almost Innocent draait alles om samenwerking en deductie. Dit meeslepende spel voert je door een boeiende verhaallijn waarin jij en je teamgenoten moeten samenwerken om je onschuld te bewijzen. Elk van jullie is beschuldigd van misdaden die je niet hebt begaan, en het is aan jullie om de waarheid te onthullen in een campagne die is opgedeeld in drie akten.
Elk scenario binnen Almost Innocent speelt zich af op een 6x6 raster, waar je verschillende gekleurde vakken tegenkomt. Deze kleuren vertegenwoordigen verschillende soorten bewijsmateriaal, en aan het begin van het spel trekt elke speler een kaart voor elk type bewijs op het raster. Deze combinatie vormt de oplossing van je buurman, wat betekent dat elke speler verantwoordelijk is voor het ontmaskeren van een andere speler.
Tijdens het spel stel je strategische vragen die niet alleen jou, maar ook je teamgenoten helpen. Het doel is om je oplossing te vinden voordat je vragen opraken, want de tijd dringt! Als aan het einde van het scenario iedereen zijn oplossing correct heeft, is de overwinning voor jullie. Zo niet, dan moet je opnieuw de uitdaging aangaan.
Bij Almost Innocent is elk scenario uniek en biedt het drie verschillende moeilijkheidsgraden. Dit maakt het spel toegankelijk voor zowel beginners als doorgewinterde liefhebbers van deductiespellen. Naarmate je vordert, ontgrendel je nieuwe modules en ontdek je unieke krachten die bij jouw personage horen.
Begeef je in de intrigerende wereld van Almost Innocent en ervaar de spanning van het bewijzen van je onschuld. Elk moment telt in dit dynamische spel waar strategie en samenwerking centraal staan.
Elk scenario binnen Almost Innocent speelt zich af op een 6x6 raster, waar je verschillende gekleurde vakken tegenkomt. Deze kleuren vertegenwoordigen verschillende soorten bewijsmateriaal, en aan het begin van het spel trekt elke speler een kaart voor elk type bewijs op het raster. Deze combinatie vormt de oplossing van je buurman, wat betekent dat elke speler verantwoordelijk is voor het ontmaskeren van een andere speler.
Tijdens het spel stel je strategische vragen die niet alleen jou, maar ook je teamgenoten helpen. Het doel is om je oplossing te vinden voordat je vragen opraken, want de tijd dringt! Als aan het einde van het scenario iedereen zijn oplossing correct heeft, is de overwinning voor jullie. Zo niet, dan moet je opnieuw de uitdaging aangaan.
Bij Almost Innocent is elk scenario uniek en biedt het drie verschillende moeilijkheidsgraden. Dit maakt het spel toegankelijk voor zowel beginners als doorgewinterde liefhebbers van deductiespellen. Naarmate je vordert, ontgrendel je nieuwe modules en ontdek je unieke krachten die bij jouw personage horen.
Begeef je in de intrigerende wereld van Almost Innocent en ervaar de spanning van het bewijzen van je onschuld. Elk moment telt in dit dynamische spel waar strategie en samenwerking centraal staan.
- Spelmechanismen
- Cooperative Game, Deduction, Scenario / Mission / Campaign Game, Variable Set-up
- Designer
- Philippe Attali