Spellenvariant.nl gebruikt cookies om de website goed te laten werken en voor analyse.
Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies.
Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Argent: Mancers of the University 2nd Edition
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 6 spelers
- Speelduur
- 60 tot 180 minuten
- Leeftijd
- 10+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- Spelmechanismen
- Area Majority / Influence, Variable Player Powers, Worker Placement
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 6 spelers
- Speelduur
- 60 tot 180 minuten
- Leeftijd
- 10+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- BGGID
€ 54,50
Momenteel niet verkrijgbaar
Welkom in de betoverende wereld van Argent: Mancers of the University 2nd Edition, een uitbreiding die je meeneemt naar het hart van magische innovatie en ontdekking. Deze editie introduceert een geheel nieuwe kandidaat, spannende kamers en een schat aan nieuwe spreuken, schatten, leerlingen en aanhangers die je spelervaring naar een hoger niveau tillen.
In deze uitbreiding speelt technomancy een centrale rol. Deze magische discipline richt zich op waarneembare en herhaalbare fenomenen. Technomancers vertrouwen niet op traditionele magie, maar ontwikkelen ingenieuze apparaten die de natuurlijke magische energie benutten en manipuleren. Het Department of Technomancy omvat drie fascinerende scholen:
Alchemy biedt een diepgaande verkenning van mystieke biologie en geneeskunde, met de mogelijkheid om homunculi te creëren en basiselementen te transmuteren. Mechanics daagt je uit om fantastische machines te bouwen die de natuurwetten tarten door middel van magische technieken. Artifice, ten slotte, stelt je in staat om betoveringen te binden aan magische uitrustingen, waardoor krachtige mystieke eigenschappen ontstaan.
Argent: Mancers of the University 2nd Edition biedt niet alleen een uitbreiding van het spel, maar ook een rijke, meeslepende ervaring die je strategische vaardigheden op de proef stelt terwijl je de duistere en wonderlijke hoekjes van de universiteit verkent.
In deze uitbreiding speelt technomancy een centrale rol. Deze magische discipline richt zich op waarneembare en herhaalbare fenomenen. Technomancers vertrouwen niet op traditionele magie, maar ontwikkelen ingenieuze apparaten die de natuurlijke magische energie benutten en manipuleren. Het Department of Technomancy omvat drie fascinerende scholen:
Alchemy biedt een diepgaande verkenning van mystieke biologie en geneeskunde, met de mogelijkheid om homunculi te creëren en basiselementen te transmuteren. Mechanics daagt je uit om fantastische machines te bouwen die de natuurwetten tarten door middel van magische technieken. Artifice, ten slotte, stelt je in staat om betoveringen te binden aan magische uitrustingen, waardoor krachtige mystieke eigenschappen ontstaan.
Argent: Mancers of the University 2nd Edition biedt niet alleen een uitbreiding van het spel, maar ook een rijke, meeslepende ervaring die je strategische vaardigheden op de proef stelt terwijl je de duistere en wonderlijke hoekjes van de universiteit verkent.
- Spelmechanismen
- Area Majority / Influence, Variable Player Powers, Worker Placement
- Designer
- Trey Chambers