Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 2 spelers
- Speelduur
- 15 tot 60 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- Spelmechanismen
- Area Majority / Influence, Deck, Bag, and Pool Building, Hand Management, Kill Steal, Race, Solo / Solitaire Game, Take That, Tug of War
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 2 spelers
- Speelduur
- 15 tot 60 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- BGGID
Nieuwe Blitzkrieg! Square Edition: Nu inclusief Nippon uitbreiding, bijgewerkte Axis tas kunst, en een bijgewerkt regelboek!
Recreëer de Tweede Wereldoorlog in 20 minuten! Het perfecte oorlogsspel voor niet-wargamers, Blitzkrieg! laat twee spelers strijden in de meest iconische oorlogsgebieden, belangrijke campagnes winnen en militaire macht opbouwen.
De spelers trekken legermunten uit een zak om hun starttroepen te bepalen en hun verliezen aan te vullen. In plaats van gevechten te 'vechten' met dobbelstenen of kaarten, wijzen de spelers hun militaire middelen toe aan de campagnes van elk theater en winnen ze overwinningspunten, extra middelen, speciale wapens en strategische voordelen terwijl ze spelen. Speel de Tweede Wereldoorlog meerdere keren op één avond!
Inclusief solomodus door Dávid Turczi.
Veranderingen in de regels omvatten:
- Eenmaal bonus VPs scoren van oorlogspad bij sluiten theater door bereiken einde oorlogspad
- Kan alleen een loper verplaatsen naar het einde van de oorlog in het theater waar de loper is geplaatst, niet op andere lopers (bijv. strategisch voordeel of kernwapen).
- Als u een theater sluit door het einde van een gevechtsspoor te bereiken, ontvangt u eenmaal de bonus-VP's op het gevechtsspoor.
- Alleen het theater waar u een speelfiguur heeft geplaatst kan worden gesloten door het einde van het gevechtsspoor te bereiken. Als het effect van een gevechtsveld (Strategisch Voordeel) of een fiche (Kernwapen) ertoe zou leiden dat de marker van een ander theater het einde van het gevechtsspoor zou bereiken, stopt hij in plaats daarvan bij het voorlaatste veld.
- Spelmechanismen
- Area Majority / Influence, Deck, Bag, and Pool Building, Hand Management, Kill Steal, Race, Solo / Solitaire Game, Take That, Tug of War
- Designer
- Paolo Mori