Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Mage Wars Druid vs Necromancer
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 spelers
- Speelduur
- 90 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Dice Rolling, Grid Movement, Simultaneous Action Selection, Variable Player Powers
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 spelers
- Speelduur
- 90 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
€ 51,88
Momenteel niet verkrijgbaar
Mage Wars Druid vs Necromancer is een expansieset voor het Mage Wars spel. Het licht de nadruk op twee magiescholen die niet sterk benadrukt worden in de hoofdset. Het gaat om een strijd tussen twee magiërs, de Druid en de Necromancer, waarbij elk hun unieke vormen van magie gebruikt om de overhand te krijgen.
De Druid is een meesteres in Natuurmagie en onbetwist in haar beheersing van planten. Ze heeft ook een voorkeur voor de school van Watermagie, die ze gebruikt om haar planten te helen, herstellen en laten groeien, maar ook om haar vijanden te bestrijden met krachtige waterstralen of zuren regenbuien. Ze gebruikt geen traditionele spawnpoints, maar laat haar planten spontaan en snel groeien over het hele speelveld. Ze is de perfecte Mage om in te zetten tegen een defensieve speler, want je kan haar niet te lang ongecontroleerd laten groeien.
De Necromancer is een duistere, sinistere magiër die zich bezighoudt met de donkerste zwarte kunsten. Zijn kracht ligt vooral in het oproepen van de ondoden. Zijn begraafplaats-spawnpoint roept legers van skeletten, zombies en ghouls op om zijn bevelen op te volgen. Zijn thema is een onophoudelijke aanval. Zijn skeletten zijn fragiel, maar blijven zichzelf opnieuw samenstellen uit een hoop botten om weer aan te vallen! Zombies zijn traag, maar erg moeilijk te "doden". Beide soorten wezens blijven maar komen! Daarnaast roept de Necromancer boosaardige geesten op: geesten en wraakgeesten. Hij heeft een affiniteit met dood en ziekte, en kan snel plagen verspreiden over het arena.
De Druid is een meesteres in Natuurmagie en onbetwist in haar beheersing van planten. Ze heeft ook een voorkeur voor de school van Watermagie, die ze gebruikt om haar planten te helen, herstellen en laten groeien, maar ook om haar vijanden te bestrijden met krachtige waterstralen of zuren regenbuien. Ze gebruikt geen traditionele spawnpoints, maar laat haar planten spontaan en snel groeien over het hele speelveld. Ze is de perfecte Mage om in te zetten tegen een defensieve speler, want je kan haar niet te lang ongecontroleerd laten groeien.
De Necromancer is een duistere, sinistere magiër die zich bezighoudt met de donkerste zwarte kunsten. Zijn kracht ligt vooral in het oproepen van de ondoden. Zijn begraafplaats-spawnpoint roept legers van skeletten, zombies en ghouls op om zijn bevelen op te volgen. Zijn thema is een onophoudelijke aanval. Zijn skeletten zijn fragiel, maar blijven zichzelf opnieuw samenstellen uit een hoop botten om weer aan te vallen! Zombies zijn traag, maar erg moeilijk te "doden". Beide soorten wezens blijven maar komen! Daarnaast roept de Necromancer boosaardige geesten op: geesten en wraakgeesten. Hij heeft een affiniteit met dood en ziekte, en kan snel plagen verspreiden over het arena.
- Spelmechanismen
- Dice Rolling, Grid Movement, Simultaneous Action Selection, Variable Player Powers
- Designer
- Aaron Brosman