GRATIS VERZENDING

voor Nederland én België

Ma - Vr voor 19.00 besteld

dezelfde dag verzonden

Meer dan 1500 titels

uit voorraad leverbaar.

Onze beoordelingen

Maladum: Dungeons of Enveron – Oblivion's Maw Expansion
BGG Rating
9.4
Taal
Engels
Aantal spelers
1 tot 6 spelers
Speelduur
45 tot 120 minuten
Leeftijd
14+
Spelmechanismen
Action Points, Cooperative Game, Dice Rolling, Grid Movement, Measurement Movement, Modular Board, Role Playing, Scenario / Mission / Campaign Game, Semi-Cooperative Game, Solo / Solitaire Game, Variable Player Powers, Variable Set-up

Maladum: Dungeons of Enveron – Oblivion's Maw Expansion

BGG Rating
9.4
Taal
Engels
Aantal spelers
1 tot 6 spelers
Speelduur
45 tot 120 minuten
Leeftijd
14+
BGGID
€ 55,50
Momenteel niet verkrijgbaar
Welkom bij Maladum: Dungeons of Enveron – Oblivion's Maw Expansion, de nieuwste uitbreiding van het geliefde spel. Dit is geen gewone uitbreiding, maar een die de grenzen van je verbeelding oprekt en je meeneemt op een reis vol avontuur en mysterie.

De Oblivion's Maw-campagne bestaat uit zes nieuwe missies, die het verhaal van Malagaunt's zoektocht naar oude artefacten vertellen om de Corrupter met dit vlak te verbinden. De structuur van de uitbreiding is vergelijkbaar met die van de originele Dungeons of Enveron-campagne, waarbij de acties van de spelers bepalen wat Malagaunt vervolgens zal doen.

De kracht van deze oude artefacten kan in de handen van de spelers een game-changer zijn. Met behulp van hun vaardigheden kunnen zij het tij van toekomstige quests keren. Alle componenten van de uitbreiding zijn onderling compatibel, waardoor de Oblivion's Maw-campagne ook verborgen locaties, side quests en allerlei NPC's en Events kan bevatten.

Met Maladum: Dungeons of Enveron – Oblivion's Maw Expansion wordt het spel aanzienlijk verrijkt en opent het nieuwe mogelijkheden voor spelers om de wereld van Enveron verder te verkennen. De uitbreiding verhoogt de spanning en voegt een extra laag toe aan de gameplay, waardoor spelers nog dieper in het verhaal gezogen worden.
Spelmechanismen
Action Points, Cooperative Game, Dice Rolling, Grid Movement, Measurement Movement, Modular Board, Role Playing, Scenario / Mission / Campaign Game, Semi-Cooperative Game, Solo / Solitaire Game, Variable Player Powers, Variable Set-up
Designer
Stewart Gibbs