Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Rite
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 5 spelers
- Speelduur
- 60 tot 150 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- Spelmechanismen
- Area Movement, Automatic Resource Growth, Catch the Leader, Dice Rolling, Grid Movement, Hexagon Grid, Map Addition, Modular Board, Moving Multiple Units, Multiple Maps, Once-Per-Game Abilities, Pieces as Map, Point to Point Movement, Resource to Move, Turn Order: Pass Order, Variable Player Powers, Variable Set-up
Rite
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 5 spelers
- Speelduur
- 60 tot 150 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- BGGID
€ 51,88
Op voorraad - Vandaag Verzonden
Stap in de fascinerende wereld van [Rite], waar avontuur en strategie samenkomen in een onvergetelijke spelervaring. In dit epische, asymmetrische en tactische wargame worden spelers uitgedaagd om de wereld om hen heen te vergeten en zich volledig onder te dompelen in de strijd. Elke speler neemt de leiding over een van de vijf unieke facties: de Humans, Goblins, Undead, Chaos of Primals, elk met hun eigen doel en strategie om een rite te volbrengen in een kolkende vulkaankrater.
De Humans roepen de kracht van de Angels op door heilige tegels te activeren. Goblins brengen offers naar hun vuurvuren om een oude draak op te roepen. De Undead teren op de levensenergie van anderen om runen te activeren en een poort naar de onderwereld te openen. Chaos infiltreert vijandige facties door controle over hun eenheden te nemen. De Primals streven ernaar al hun vijanden te verslinden en een van hun jonge exemplaren tot een Ultimatosaur te laten evolueren.
Spelers kunnen hun rite voltooien door unieke eenheden op te roepen, strategisch te bewegen en vijandelijke eenheden te verslaan. Tijdens deze reis kunnen ze speciale rites uitvoeren om krachtige commandanten op te roepen en indrukwekkende spreuken vrij te spelen. Maar wees gewaarschuwd, want de woedende Firelord is vastbesloten om iedereen van zijn vulkaan te verdrijven!
Ervaar de spanning en strategie van [Rite] en ontdek de unieke gameplay die elke sessie tot een nieuw avontuur maakt. Of je nu de tactische uitdagingen van de Humans aangaat of de duistere kracht van de Undead omarmt, [Rite] biedt een spelervaring die je niet snel zult vergeten.
De Humans roepen de kracht van de Angels op door heilige tegels te activeren. Goblins brengen offers naar hun vuurvuren om een oude draak op te roepen. De Undead teren op de levensenergie van anderen om runen te activeren en een poort naar de onderwereld te openen. Chaos infiltreert vijandige facties door controle over hun eenheden te nemen. De Primals streven ernaar al hun vijanden te verslinden en een van hun jonge exemplaren tot een Ultimatosaur te laten evolueren.
Spelers kunnen hun rite voltooien door unieke eenheden op te roepen, strategisch te bewegen en vijandelijke eenheden te verslaan. Tijdens deze reis kunnen ze speciale rites uitvoeren om krachtige commandanten op te roepen en indrukwekkende spreuken vrij te spelen. Maar wees gewaarschuwd, want de woedende Firelord is vastbesloten om iedereen van zijn vulkaan te verdrijven!
Ervaar de spanning en strategie van [Rite] en ontdek de unieke gameplay die elke sessie tot een nieuw avontuur maakt. Of je nu de tactische uitdagingen van de Humans aangaat of de duistere kracht van de Undead omarmt, [Rite] biedt een spelervaring die je niet snel zult vergeten.
- Spelmechanismen
- Area Movement, Automatic Resource Growth, Catch the Leader, Dice Rolling, Grid Movement, Hexagon Grid, Map Addition, Modular Board, Moving Multiple Units, Multiple Maps, Once-Per-Game Abilities, Pieces as Map, Point to Point Movement, Resource to Move, Turn Order: Pass Order, Variable Player Powers, Variable Set-up
- Designer
- Karl van Stiphout