GRATIS VERZENDING

voor Nederland én België

Ma - Vr voor 19.00 besteld

dezelfde dag verzonden

Meer dan 1500 titels

uit voorraad leverbaar.

Onze beoordelingen

RuneWars Reanimate Archers Unit
BGG Rating
7.5
Taal
Engels
Aantal spelers
2 spelers
Speelduur
60 tot 120 minuten
Leeftijd
14+
Spelmechanismen
Action Points, Action Queue, Dice Rolling, Point to Point Movement, Simultaneous Action Selection, Variable Player Powers

RuneWars Reanimate Archers Unit

BGG Rating
7.5
Taal
Engels
Aantal spelers
2 spelers
Speelduur
60 tot 120 minuten
Leeftijd
14+
BGGID
Speciale prijs € 17,88 Normale prijs € 23,88
Op voorraad - Vandaag Verzonden
Sleevepakket meebestellen?
Standaard sleeves € 7,48
Non-Glare sleeves € 4,48
Nee, geen sleevepakket
De RuneWars Reanimate Archers Unit is een adembenemende uitbreiding van het populaire spel, RuneWars. De gevaarlijke Reanimate boogschutters kunnen van grote afstand doden en hun doelwitten besmetten met de mistige ziekte van de Mistlands, wat zelfs de moedigste soldaten angst inboezemt.

De Reanimate Archers Unit brengt een nieuwe dimensie aan het spel met hun vermogen om hun vijanden van op afstand te treffen. De pijlen die zij afschieten zorgen voor paniek onder de vijandelijke rangen. De wonden die deze pijlen veroorzaken, necrotiseren snel: vlees schilfert weg, vuiligheid verspreidt zich en botten verkruimelen en breken. De angst verspreidt zich als gezonde krijgers vallen, van binnenuit wegrottend.

Deze uitbreiding bevat acht nieuwe Reanimate Archer figuren, waardoor je de mogelijkheid hebt om een extra twee-bakken unit te vormen of de grootte van een grotere unit te vergroten. Misschien vorm je wel een blok van boogschutters die dood en verderf zaaien onder je vijanden. Net als de Oathsworn Cavalry, zijn deze figuren identiek aan de figuren in de RuneWars Core Set. Deze uitbreiding biedt je een gemakkelijke manier om meer ondoden te laten vechten voor Waiqar de Onsterfelijke, terwijl je donkere nieuwe paden opent met vijf nieuwe upgrade kaarten.
Spelmechanismen
Action Points, Action Queue, Dice Rolling, Point to Point Movement, Simultaneous Action Selection, Variable Player Powers
Designer
Andrew Fischer