Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Sleeping Gods: Dungeons (Nederlandstalig)
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 60 tot 480 minuten
- Leeftijd
- 13+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Cooperative Game, Hand Management, Push Your Luck, Storytelling
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 60 tot 480 minuten
- Leeftijd
- 13+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
Speciale prijs
€ 20,50
Normale prijs
€ 24,88
Momenteel niet verkrijgbaar
Ontdek de aanlokkelijke dieptes van het spel met de Nederlandstalige versie van Sleeping Gods: Dungeons. Deze spannende uitbreiding voegt zes unieke kerkers toe aan het basisspel van Sleeping Gods, elk voorzien van een eigen kaart en verhalen.
In tegenstelling tot het reguliere spel, verandert de gameplay lichtelijk bij het betreden van een kerker. Elke kaart is gedrukt op stevig karton, ter grootte van een brief (ongeveer 21,6 x 27,9 cm). Een apart kerkerboekje bevat alle beschrijvingen, ontmoetingen en puzzels die je zult ervaren tijdens je ontdekkingstocht.
Deze kerkers zijn te vinden op specifieke locaties in de atlas van het basisspel van Sleeping Gods. Wanneer je een locatie bereikt met een kerker, kun je kiezen om het standaard verhaalboek te lezen, of om in plaats daarvan de kerker te verkennen. Het locatienummer is te vinden in de linkerbovenhoek van de kerkerkaart.
Elke kerker is gevuld met gevaarlijke vallen, kwaadaardige monsters en schatten die je kunt vinden. Omdat kerkers langer duren om te verkennen dan een standaardlocatie, zijn er enkele kleine veranderingen in het spel wanneer je er één betreedt. Terwijl je in de kerker bent, nemen spelers om de beurt twee acties, waaronder het verplaatsen naar nieuwe kamers, het onderzoeken van je omgeving, en meer.
In tegenstelling tot het reguliere spel, verandert de gameplay lichtelijk bij het betreden van een kerker. Elke kaart is gedrukt op stevig karton, ter grootte van een brief (ongeveer 21,6 x 27,9 cm). Een apart kerkerboekje bevat alle beschrijvingen, ontmoetingen en puzzels die je zult ervaren tijdens je ontdekkingstocht.
Deze kerkers zijn te vinden op specifieke locaties in de atlas van het basisspel van Sleeping Gods. Wanneer je een locatie bereikt met een kerker, kun je kiezen om het standaard verhaalboek te lezen, of om in plaats daarvan de kerker te verkennen. Het locatienummer is te vinden in de linkerbovenhoek van de kerkerkaart.
Elke kerker is gevuld met gevaarlijke vallen, kwaadaardige monsters en schatten die je kunt vinden. Omdat kerkers langer duren om te verkennen dan een standaardlocatie, zijn er enkele kleine veranderingen in het spel wanneer je er één betreedt. Terwijl je in de kerker bent, nemen spelers om de beurt twee acties, waaronder het verplaatsen naar nieuwe kamers, het onderzoeken van je omgeving, en meer.
- Spelmechanismen
- Cooperative Game, Hand Management, Push Your Luck, Storytelling
- Designer
- Ryan Laukat