Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Sorcerer City
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 6 spelers
- Speelduur
- 45 tot 75 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- Spelmechanismen
- Deck, Bag, and Pool Building, Hand Management, Real-Time, Tile Placement
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 6 spelers
- Speelduur
- 45 tot 75 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- BGGID
€ 52,88
Momenteel niet verkrijgbaar
Jaarlijks wordt Sorcerer City op magische wijze opnieuw opgebouwd, met blokken die in waanzinnige richtingen bewegen en draaien. Als rivaliserende tovenaars-architecten strijden jij en je medespelers om hetzelfde stadsdistrict gedurende vijf jaar te bouwen, uit te breiden en opnieuw te vormen. Het doel? Het verkrijgen van het meeste geld, invloed, magie en overwinning.
Maar let op, Sorcerer City kampt met een monsterprobleem. Jullie zullen hard moeten werken om de effecten van de rondtrekkende monsters, die jullie stadsdistrict aanvallen, te beperken. De tovenaar-architect met de meeste overwinningspunten aan het einde van de vijf jaar wordt gekroond tot de nieuwe hoofdtovenaar van heel Sorcerer City.
Aan het begin van Sorcerer City heeft elke speler een set tegels en in elke ronde heb je twee minuten om je stad zo optimaal mogelijk te bouwen. Tussen de rondes door koop je nieuwe tegels om aan je verzameling toe te voegen en andere beloningen te bemachtigen. Maar pas op, er liggen monsters op de loer die ook aan je deck worden toegevoegd, ongetwijfeld wat chaos toevoegend aan je plannen in de volgende rondes. Na vijf rondes tel je alle overwinningspunten op om te zien wie de meestervormer van Sorcerer City is!
Maar let op, Sorcerer City kampt met een monsterprobleem. Jullie zullen hard moeten werken om de effecten van de rondtrekkende monsters, die jullie stadsdistrict aanvallen, te beperken. De tovenaar-architect met de meeste overwinningspunten aan het einde van de vijf jaar wordt gekroond tot de nieuwe hoofdtovenaar van heel Sorcerer City.
Aan het begin van Sorcerer City heeft elke speler een set tegels en in elke ronde heb je twee minuten om je stad zo optimaal mogelijk te bouwen. Tussen de rondes door koop je nieuwe tegels om aan je verzameling toe te voegen en andere beloningen te bemachtigen. Maar pas op, er liggen monsters op de loer die ook aan je deck worden toegevoegd, ongetwijfeld wat chaos toevoegend aan je plannen in de volgende rondes. Na vijf rondes tel je alle overwinningspunten op om te zien wie de meestervormer van Sorcerer City is!
- Spelmechanismen
- Deck, Bag, and Pool Building, Hand Management, Real-Time, Tile Placement
- Designer
- Scott Caputo