Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Sub Terra II: Inferno's Edge – Arima's Light
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 6 spelers
- Speelduur
- 60 tot 75 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Action Points, Cooperative Game, Dice Rolling, Grid Movement, Modular Board, Network and Route Building, Pick-up and Deliver, Square Grid, Tile Placement, Variable Player Powers
Sub Terra II: Inferno's Edge – Arima's Light
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 6 spelers
- Speelduur
- 60 tot 75 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
Speciale prijs
€ 41,50
Normale prijs
€ 47,88
Momenteel niet verkrijgbaar
Stap in de wereld van Sub Terra II: Inferno's Edge, verrijkt met de boeiende uitbreiding Arima's Light. Deze uitbreiding biedt een nieuwe dimensie aan het spel, door de introductie van vijf unieke karakters; de Magiër, de Ontsnappingskunstenaar, de Waarzegger, de Sterke Man, en de Beestmeester, vergezeld door zijn trouwe hond. Elk personage brengt eigen vaardigheden en strategieën met zich mee, wat het spel nog uitdagender en aantrekkelijker maakt.
Maar Arima's Light draagt niet alleen bij met nieuwe personages. Het introduceert ook een boeiende 'prequel' spelmodus, waarin een originele cast probeert de kwaadaardige magie van Typhaon, de vulkanische geest, op te sluiten. Dit voegt een geheel nieuw niveau van spanning en strategie toe aan het spel.
Bovendien brengt Sub Terra II: Inferno's Edge – Arima's Light nieuwe gevaartegels in het spel, waardoor de ondergrondse wereld nog gevaarlijker en onvoorspelbaarder wordt. Dus bereid je voor op een explosieve en avontuurlijke ervaring vol uitdagingen en verrassingen!
Maar Arima's Light draagt niet alleen bij met nieuwe personages. Het introduceert ook een boeiende 'prequel' spelmodus, waarin een originele cast probeert de kwaadaardige magie van Typhaon, de vulkanische geest, op te sluiten. Dit voegt een geheel nieuw niveau van spanning en strategie toe aan het spel.
Bovendien brengt Sub Terra II: Inferno's Edge – Arima's Light nieuwe gevaartegels in het spel, waardoor de ondergrondse wereld nog gevaarlijker en onvoorspelbaarder wordt. Dus bereid je voor op een explosieve en avontuurlijke ervaring vol uitdagingen en verrassingen!
- Spelmechanismen
- Action Points, Cooperative Game, Dice Rolling, Grid Movement, Modular Board, Network and Route Building, Pick-up and Deliver, Square Grid, Tile Placement, Variable Player Powers
- Designer
- Tim Pinder