Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Tenpenny Parks
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 45 tot 90 minuten
- Leeftijd
- 10+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- Spelmechanismen
- Income, Set Collection, Tile Placement, Worker Placement
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 45 tot 90 minuten
- Leeftijd
- 10+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- BGGID
€ 59,50
Momenteel niet verkrijgbaar
Welkom in de boeiende wereld van Tenpenny Parks, een spel dat spelers uitdaagt om hun eigen themapark te ontwikkelen en beheren. Door een reeks van vijf fasen, ook wel maanden genoemd, nemen spelers het op tegen elkaar om het park te vormen dat het meest aantrekkelijk is voor bezoekers, vertegenwoordigd door VP tokens.
Tenpenny Parks is geen gewoon spel; het is een strategische uitdaging waarbij spelers zorgvuldig hun acties moeten plannen. Van het verwijderen van bomen en het bouwen van concessies en attracties tot het uitbreiden van hun eigendom, elke beslissing kan het verschil maken tussen het hebben van een bloeiend park of een vergeten ruïne.
Na elke maand worden beloningen uitgedeeld aan de speler wiens park de beste weergave is van bepaalde rauwe emoties. Dit element brengt een extra laag van strategie en competitie in het spel, aangezien spelers niet alleen hun parken moeten uitbreiden, maar ook rekening moeten houden met de emotionele impact van hun attracties.
Na vijf maanden is de speler met de meeste VP tokens de winnaar. Maar vergeet niet, bij Tenpenny Parks gaat het niet alleen om winnen. Het gaat om de reis, de strategie en de voldoening van het creëren van je eigen unieke themapark.
Tenpenny Parks is geen gewoon spel; het is een strategische uitdaging waarbij spelers zorgvuldig hun acties moeten plannen. Van het verwijderen van bomen en het bouwen van concessies en attracties tot het uitbreiden van hun eigendom, elke beslissing kan het verschil maken tussen het hebben van een bloeiend park of een vergeten ruïne.
Na elke maand worden beloningen uitgedeeld aan de speler wiens park de beste weergave is van bepaalde rauwe emoties. Dit element brengt een extra laag van strategie en competitie in het spel, aangezien spelers niet alleen hun parken moeten uitbreiden, maar ook rekening moeten houden met de emotionele impact van hun attracties.
Na vijf maanden is de speler met de meeste VP tokens de winnaar. Maar vergeet niet, bij Tenpenny Parks gaat het niet alleen om winnen. Het gaat om de reis, de strategie en de voldoening van het creëren van je eigen unieke themapark.
- Spelmechanismen
- Income, Set Collection, Tile Placement, Worker Placement
- Designer
- Nate Linhart