Gratis verzending voor Nederland én België
GRATIS VERZENDING

voor Nederland én België

Ma - Vr voor 19.00 besteld

dezelfde dag verzonden

Meer dan 1500 titels

uit voorraad leverbaar.

Onze beoordelingen

Tiny Epic Mechs
BGG Rating
6.7
Taal
Engels
Aantal spelers
1 tot 4 spelers
Speelduur
30 tot 75 minuten
Leeftijd
14+
Moeilijkheidsgraad
In balans
Spelmechanismen
Action Queue, Area Majority / Influence, Grid Movement, Modular Board, Programmed Movement, Rock-Paper-Scissors, Solo / Solitaire Game, Take That, Variable Player Powers, Worker Placement

Tiny Epic Mechs

BGG Rating
6.7
Taal
Engels
Aantal spelers
1 tot 4 spelers
Speelduur
30 tot 75 minuten
Leeftijd
14+
Moeilijkheidsgraad
In balans
BGGID
€ 29,88
Momenteel Uitverkocht
Stap in het jaar 3030, een tijdperk waarin technologie ongekende vormen van vermaak biedt. In deze wereld van Tiny Epic Mechs, waar virtuele werkelijkheid werkelijkheid is geworden, nemen sporten geen plaats meer in op je flatscreen, maar staan ze op het wereldtoneel. Het grootste en meest opwindende daarvan is M.E.C.H.s: Mechanized Entertainment Combat Heroes.

Tiny Epic Mechs is een spel vol actie, waar spelers tegen elkaar strijden in een arena-setting. De spelers worden uitgerust met ITEMeeples, voorzien van plastic gegoten power armors. Er is zelfs een Mech Suit waar de ITEMeeples daadwerkelijk in kunnen stappen.

In Tiny Epic Mechs kruipen spelers in de huid van uiterst bekwame en atletische Mech-piloten. Zij concurreren in een battle royale die zes rondes duurt. In elke ronde kiezen de spelers vier van de acht beschikbare acties om te programmeren. Deze acties zorgen ervoor dat je je voortdurend door de arena beweegt, terwijl je defensieve torens met hoge scores plaatst, verborgen landmijnen legt, grondstoffen verzamelt, wapens koopt en je Power Armor of de zeer gewilde Mech Suit activeert.

Het gevecht in Tiny Epic Mechs is snel en intens. Je kunt elk wapen maar één keer per gevecht gebruiken, dus hoe meer wapens je hebt, hoe langer je standhoudt. Wie veel schade aan zijn tegenstander toebrengt, zal het publiek versteld doen staan en veel punten verdienen, waarmee je dichter bij de overwinning komt. Aan het einde van het spel verdien je ook punten voor elk wapen dat je bezit.
Spelmechanismen
Action Queue, Area Majority / Influence, Grid Movement, Modular Board, Programmed Movement, Rock-Paper-Scissors, Solo / Solitaire Game, Take That, Variable Player Powers, Worker Placement
Designer
Scott Almes
We vonden ook deze andere titels die wel eens in de smaak kunnen vallen!