Spellenvariant.nl gebruikt cookies om de website goed te laten werken en voor analyse.
Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies.
Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
burncycle
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 45 tot 180 minuten
- Leeftijd
- 13+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- Spelmechanismen
- Action Points, Action Queue, Cooperative Game, Dice Rolling, Die Icon Resolution, Grid Movement, Modular Board, Moving Multiple Units, Resource to Move, Scenario / Mission / Campaign Game, Solo / Solitaire Game, Variable Player Powers, Variable Set-up
burncycle
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 45 tot 180 minuten
- Leeftijd
- 13+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- BGGID
€ 149,88
Besteld! Blijf op de hoogte via de Alert
Welkom in de fascinerende wereld van burncycle, een uniek bordspel dat je meeneemt naar een verre toekomst waarin robots de strijd aangaan met mensgeleide mega-bedrijven. Dit spel biedt een spannende mix van puzzeloplossing en infiltratie voor 1 tot 4 spelers. Als aanvoerder van een robotteam is het jouw taak om de kwaadaardige corporaties neer te halen die verantwoordelijk zijn voor de onderdrukking van kunstmatige intelligentie.
Je avontuur begint bij de hoofdkantoren van deze bedrijven, waar je ongemerkt naar binnen moet zien te sluipen. Je missie is duidelijk: leg de fysieke operaties stil en saboteer hun complexe digitale netwerken. Terwijl je door de kamers navigeert en naar de hogere verdiepingen vordert, ontdek je nieuwe items en vaardigheden. Maar pas op: dreigende bewakers, dodelijke virussen en de vijandige architectuur vormen constante bedreigingen.
Een essentieel element van deze coöperatieve ervaring is het concept van "creatieve actie-sequentie". Elke ronde confronteert spelers met willekeurig getrokken programmeeropdrachten, die bepalen in welke volgorde acties uitgevoerd mogen worden. Je kunt opdrachten overslaan tegen de prijs van een onvolledige beurt, of je kunt de volgorde negeren door kostbare actiedobbelstenen te betalen. De echte meesters van burncycle weten echter hun acties zo te organiseren dat ze zowel hun team als de opgelegde volgorde ten goede komen.
Ieder hoofdkantoor in het spel heeft een unieke neopreen opstelling op een groter speelveld, waardoor de geografie van het spel zich aanpast aan je doelwit. Bovendien beschikt elke CEO over een speciale dreigingsmeter die nieuwe obstakels voor je robots activeert naarmate de tijd dringt. Als je de missie niet snel genoeg voltooit, kan het zijn dat je robots achterlaat, het slachtoffer van verwoestende tegenmaatregelen.
Het spel is gewonnen als je alle doelstellingen op elke verdieping voltooit zonder je command module te verliezen of het dreigingsniveau te maximaliseren.
Je avontuur begint bij de hoofdkantoren van deze bedrijven, waar je ongemerkt naar binnen moet zien te sluipen. Je missie is duidelijk: leg de fysieke operaties stil en saboteer hun complexe digitale netwerken. Terwijl je door de kamers navigeert en naar de hogere verdiepingen vordert, ontdek je nieuwe items en vaardigheden. Maar pas op: dreigende bewakers, dodelijke virussen en de vijandige architectuur vormen constante bedreigingen.
Een essentieel element van deze coöperatieve ervaring is het concept van "creatieve actie-sequentie". Elke ronde confronteert spelers met willekeurig getrokken programmeeropdrachten, die bepalen in welke volgorde acties uitgevoerd mogen worden. Je kunt opdrachten overslaan tegen de prijs van een onvolledige beurt, of je kunt de volgorde negeren door kostbare actiedobbelstenen te betalen. De echte meesters van burncycle weten echter hun acties zo te organiseren dat ze zowel hun team als de opgelegde volgorde ten goede komen.
Ieder hoofdkantoor in het spel heeft een unieke neopreen opstelling op een groter speelveld, waardoor de geografie van het spel zich aanpast aan je doelwit. Bovendien beschikt elke CEO over een speciale dreigingsmeter die nieuwe obstakels voor je robots activeert naarmate de tijd dringt. Als je de missie niet snel genoeg voltooit, kan het zijn dat je robots achterlaat, het slachtoffer van verwoestende tegenmaatregelen.
Het spel is gewonnen als je alle doelstellingen op elke verdieping voltooit zonder je command module te verliezen of het dreigingsniveau te maximaliseren.