GRATIS VERZENDING

voor Nederland én België

Ma - Vr voor 19.00 besteld

dezelfde dag verzonden

Meer dan 1500 titels

uit voorraad leverbaar.

Onze beoordelingen

Crossbows & Catapults: Fortress War
BGG Rating
7.4
Taal
Engels
Aantal spelers
2 spelers
Speelduur
15 tot 45 minuten
Leeftijd
10+
Moeilijkheidsgraad
Lichtvoetig
Spelmechanismen
Flicking, Hand Management, Variable Player Powers, Variable Set-up

Crossbows & Catapults: Fortress War

BGG Rating
7.4
Taal
Engels
Aantal spelers
2 spelers
Speelduur
15 tot 45 minuten
Leeftijd
10+
Moeilijkheidsgraad
Lichtvoetig
BGGID
€ 86,88
Op voorraad - Vandaag Verzonden
Sleevepakket meebestellen?
Standaard sleeves € 4,49
Non-Glare sleeves € 2,49
Nee, geen sleevepakket
Herontdek het klassieke spel van kinetische oorlogsvoering uit 1983, nu in een vernieuwde versie: Crossbows & Catapults: Fortress War. In dit spannende spel bouwt elke speler zijn eigen kasteel en neemt vervolgens beurten om met hun wapens schijven naar het kasteel van hun tegenstander te vuren, met als doel hun strijderfiguren omver te werpen.

Crossbows & Catapults: Fortress War komt met sterk verbeterde wapens, meer gedetailleerde bouwstenen en diepgaander gameplay. De nieuwe wapens zijn niet langer afhankelijk van elastieken, maar maken gebruik van veerkrachtige en knijp-om-te-vuren technologie die zorgen voor betrouwbare snelheid en de vaardigheden van de speler belonen.

Bij het bouwen van de kastelen worden diverse gedetailleerde componenten gebruikt om grotere, meer complexe en gevarieerdere structuren mogelijk te maken. Met 300% meer stenen dan de kleinere versie Castle Battle en met speciale nieuwe stukken, bouw je legendarische forten die uitkijken over het slagveld!

Crossbows & Catapults: Fortress War bevat ook gedetailleerde huurlingen miniaturen, speciale munitie en een deck van asymmetrische tactiekkaarten waarmee je speciale acties kunt ondernemen en huurlingen kunt werven voor het slagveld. Met hun unieke vaardigheden kunnen ze de overwinning in jouw voordeel kantelen.

Tijdens je beurt neem je twee acties: Bewegen of Vuren. Doe ze in elke volgorde, of doe dezelfde actie tweemaal. Slaag je erin om alle vijandelijke strijders en hun generaal omver te werpen, dan ben jij de winnaar!
Spelmechanismen
Flicking, Hand Management, Variable Player Powers, Variable Set-up
Designer
Stephen Baker
We vonden ook deze andere titels die wel eens in de smaak kunnen vallen!