Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 5 spelers
- Speelduur
- 90 tot 120 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Action Points, Cooperative Game, Dice Rolling, Scenario / Mission / Campaign Game, Solo / Solitaire Game, Variable Player Powers
Cthulhu: Death May Die – Season 4 Expansion
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 5 spelers
- Speelduur
- 90 tot 120 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
Bereid je voor op een nieuwe golf van spanning en avontuur met de Cthulhu: Death May Die – Season 4 Expansion. Deze uitbreiding, rijkelijk gevuld met nieuwe inhoud, neemt je mee naar onbekende diepten van het spel, waar nieuwe gevaren en mysteries op je wachten.
Een diverse groep unieke onderzoekers staat klaar om de dreigingen van deze uitbreiding het hoofd te bieden. Met zes gloednieuwe afleveringen ontvouwen zich verhalen vol verrassende wendingen, waarbij spelers nieuwe tegels en een reeks angstaanjagende nieuwe monsters tegenkomen.
De psyche van de onderzoekers wordt verder op de proef gesteld met vier nieuwe waanzinsvormen. Stel je voor dat je verlamd raakt van angst bij het zien van vijanden, of dat een hyperactiviteit je extra acties biedt, maar tegen een stressvolle prijs. De gedeelde psychose weerspiegelt de waanzin van nabije teamgenoten, terwijl een dissociatieve identiteit je heen en weer slingert tussen de effecten van twee andere waanzinsvormen.
Daarnaast introduceren de nieuwe regels, voortbordurend op Fear of the Unknown, zes unieke Onbekende Relikwieën. Elk met hun specifieke effecten, waardoor de variatie en strategische diepte van het spel exponentieel toeneemt. Of het nu de rustgevende Oude Rozenkrans is, die later kan veranderen in een Gezegende Rozenkrans bij verlies van verstand, of een eenvoudige Houten Pijp met herbeslissingsmogelijkheden dankzij de veronderstelde transcendente kruiden; elk relikwie voegt een nieuwe dimensie toe aan je speelervaring.
- Spelmechanismen
- Action Points, Cooperative Game, Dice Rolling, Scenario / Mission / Campaign Game, Solo / Solitaire Game, Variable Player Powers
- Designer
- Rob Daviau