Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 5 spelers
- Speelduur
- 90 tot 180 minuten
- Leeftijd
- 12+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- Spelmechanismen
- Cooperative Game, Dice Rolling, Hidden Roles, Modular Board, Player Elimination, Semi-Cooperative Game, Traitor Game, Variable Player Powers
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 5 spelers
- Speelduur
- 90 tot 180 minuten
- Leeftijd
- 12+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- BGGID
Nemesis Lockdown is de eerste zelfstandige uitbreiding van Nemesis. Tijdens het spel worden spelers naar een totaal nieuwe locatie gebracht een geheime basis op Mars, vertegenwoordigd door een bord met meerdere niveaus. Lockdown behoudt de zeer filmische, semi-co-op-ervaring van de originele game, terwijl er veel nieuwe, frisse mechanica wordt geïntroduceerd.
Tijdens de spannende gameplay zullen jij en je medespelers items verzamelen, verschillende kamers verkennen en je acties gebruiken, knutselen, rennen en vechten tegen andere soorten. Tegelijkertijd zal elke speler proberen zijn geheime doel te bereiken, dat zal hem de overwinning opleveren... Soms ten koste van anderen.
Enkele van de nieuwe mechanica in Nemesis Lockdown zijn:
- Basis met meerdere verdiepingen met trappen en liften
- Geavanceerde computer acties
- CSS luik systeem
- Stroom en licht op verschillende niveaus
- Noodprocedure
- Nieuwe personages en buitenaards ras
- Spelmechanismen
- Cooperative Game, Dice Rolling, Hidden Roles, Modular Board, Player Elimination, Semi-Cooperative Game, Traitor Game, Variable Player Powers
- Designer
- Adam Kwapiński