Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Gorilla Marketing
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 3 tot 8 spelers
- Speelduur
- 15 tot 45 minuten
- Leeftijd
- 8+
- Moeilijkheidsgraad
- Lichtvoetig
- Spelmechanismen
- Dice Rolling
Gorilla Marketing
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 3 tot 8 spelers
- Speelduur
- 15 tot 45 minuten
- Leeftijd
- 8+
- Moeilijkheidsgraad
- Lichtvoetig
- BGGID
Speciale prijs
€ 35,50
Normale prijs
€ 47,50
Momenteel niet verkrijgbaar
Stel je voor, je bevindt je in de jaren '60 op een dynamisch reclamebureau. De CEO heeft net al zijn medewerkers ontslagen na een uitbarsting van frustratie, en vervangen door gorilla's - jij en je tegenstanders. Dit is het unieke en hilarische uitgangspunt van het spel Gorilla Marketing.
Gorilla Marketing is een gezellig party spel waarin spelers uitgedaagd worden om de meest bizarre producten, films, bedrijven, bands, universitaire cursussen of foodtrucks te benoemen. Het spel bestaat uit twee rondes. In de eerste ronde kies je een categorie en creëer je de naam van een absurd product dat past binnen deze categorie. In de tweede ronde schrijf je een pakkende reclameslogan voor jouw product.
Het spel begint met elke speler die een categorie kiest en deze bovenaan hun boekje plaatst. Elke beurt worden de boekjes naar links doorgegeven en worden de dobbelstenen gerold om een acroniem te vormen. Spelers gebruiken vervolgens de gerolde letters om de naam van een belachelijke film, product of bedrijf te bedenken dat past bij het acroniem en de categorie van het boekje voor hen.
In de tweede ronde worden de winnende titels van ronde één gebruikt om advertentietaglines te schrijven. De beste taglines zullen nóg meer bananen opleveren - de felbegeerde beloning in de wereld van Gorilla Marketing!
Gorilla Marketing is een gezellig party spel waarin spelers uitgedaagd worden om de meest bizarre producten, films, bedrijven, bands, universitaire cursussen of foodtrucks te benoemen. Het spel bestaat uit twee rondes. In de eerste ronde kies je een categorie en creëer je de naam van een absurd product dat past binnen deze categorie. In de tweede ronde schrijf je een pakkende reclameslogan voor jouw product.
Het spel begint met elke speler die een categorie kiest en deze bovenaan hun boekje plaatst. Elke beurt worden de boekjes naar links doorgegeven en worden de dobbelstenen gerold om een acroniem te vormen. Spelers gebruiken vervolgens de gerolde letters om de naam van een belachelijke film, product of bedrijf te bedenken dat past bij het acroniem en de categorie van het boekje voor hen.
In de tweede ronde worden de winnende titels van ronde één gebruikt om advertentietaglines te schrijven. De beste taglines zullen nóg meer bananen opleveren - de felbegeerde beloning in de wereld van Gorilla Marketing!
- Spelmechanismen
- Dice Rolling
- Designer
- Adam Wyse