Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
My Father's Work
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 4 spelers
- Speelduur
- 180 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Events, Hand Management, Narrative Choice / Paragraph, Storytelling, Worker Placement, Worker Placement, Different Worker Types
My Father's Work
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 4 spelers
- Speelduur
- 180 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
€ 131,50
Momenteel niet verkrijgbaar
Geïnspireerd door de wonderen van wetenschap en de drang naar ontdekking, neemt My Father's Work je mee op een meeslepend avontuur. Het spel dompelt je onder in een wereld waarin je de rol aanneemt van een gedreven wetenschapper, belast met de nalatenschap van je vader.
In de hoeken van een vergeten laboratorium, omringd door de echo's van je vaders nalatenschap, staan ijzeren rekken overvol met glazen potten, gevuld met curiositeiten in formaldehyde. Verfijnde metalen instrumenten van ongekende kwaliteit liggen verspreid over stevige tafels van steen en hout, hun randen scherp van het gebruik.
In het centrum van deze chaos ligt een goed versleten, lederen boek - het dagboek van je vader. Dit boek, vol met de kennis en ervaringen van vele jaren, is nu aan jou overgedragen. Het bevat de plannen voor een ambitieus project, zo groot dat het niet in één leven voltooid kon worden - zijn meesterwerk.
My Father's Work nodigt je uit om de nalatenschap van je vader voort te zetten. Spelers concurreren als waanzinnige wetenschappers, belast met een pagina uit hun vaders dagboek en een groot landgoed om hun experimenten uit te voeren. Punten worden verdiend door experimenten uit te voeren, de stad te helpen met haar ondernemingen, hun macabere landgoederen te verbeteren en hopelijk het meesterwerk van hun vader te voltooien.
Maar opgelet, alle experimenten en middelen gaan verloren aan het einde van elke generatie. Alleen de "opgetekende kennis en het landgoed" worden nagelaten aan het nageslacht. Het spel wordt gespeeld over drie generaties, dus het is onvermijdelijk dat spelers de woede van de stad opwekken of in waanzin vervallen door hun ethisch twijfelachtige creaties. De speler met de meeste punten aan het einde van de drie generaties wint en wordt de meest gerespecteerde, gevreesde en briljante wetenschapper die de wereld ooit heeft gekend!
In de hoeken van een vergeten laboratorium, omringd door de echo's van je vaders nalatenschap, staan ijzeren rekken overvol met glazen potten, gevuld met curiositeiten in formaldehyde. Verfijnde metalen instrumenten van ongekende kwaliteit liggen verspreid over stevige tafels van steen en hout, hun randen scherp van het gebruik.
In het centrum van deze chaos ligt een goed versleten, lederen boek - het dagboek van je vader. Dit boek, vol met de kennis en ervaringen van vele jaren, is nu aan jou overgedragen. Het bevat de plannen voor een ambitieus project, zo groot dat het niet in één leven voltooid kon worden - zijn meesterwerk.
My Father's Work nodigt je uit om de nalatenschap van je vader voort te zetten. Spelers concurreren als waanzinnige wetenschappers, belast met een pagina uit hun vaders dagboek en een groot landgoed om hun experimenten uit te voeren. Punten worden verdiend door experimenten uit te voeren, de stad te helpen met haar ondernemingen, hun macabere landgoederen te verbeteren en hopelijk het meesterwerk van hun vader te voltooien.
Maar opgelet, alle experimenten en middelen gaan verloren aan het einde van elke generatie. Alleen de "opgetekende kennis en het landgoed" worden nagelaten aan het nageslacht. Het spel wordt gespeeld over drie generaties, dus het is onvermijdelijk dat spelers de woede van de stad opwekken of in waanzin vervallen door hun ethisch twijfelachtige creaties. De speler met de meeste punten aan het einde van de drie generaties wint en wordt de meest gerespecteerde, gevreesde en briljante wetenschapper die de wereld ooit heeft gekend!
- Spelmechanismen
- Events, Hand Management, Narrative Choice / Paragraph, Storytelling, Worker Placement, Worker Placement, Different Worker Types
- Designer
- T. C. Petty III