Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Roads to Moscow
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 spelers
- Speelduur
- 180 minuten
- Leeftijd
- 12+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Chit-Pull System, Dice Rolling, Hexagon Grid
Roads to Moscow
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 spelers
- Speelduur
- 180 minuten
- Leeftijd
- 12+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
€ 47,99
Momenteel niet verkrijgbaar
Roads to Moscow neemt spelers mee naar de vurige gevechten van 1941 in de Sovjet-Unie, tijdens de aanval op Moskou. In deze tweespeler game worden twee aparte veldslagen uitgebeeld, genoemd naar de belangrijkste doelsteden op elke kaart: Mozhaysk ten westen van Moskou en Mtsensk ten zuiden ervan.
Deze twee veldslagen behoren tot de meest dramatische en wanhopige gevechten die plaatsvonden vlak voor Moskou. Ze combineren alle elementen van de grote strijd: Duitsers met een uitstekende vechtmachine, maar met weinig brandstof en tijd. Ze moeten hun doelen bereiken volgens een strak schema, anders zullen sneeuw en modder hun offensief beëindigen. De Sovjets daarentegen, zijn teruggevallen op de achterste overblijfselen van hun eens immense legers.
Roads to Moscow maakt gebruik van dezelfde game-mechanica als het geprezen Roads to Leningrad, met een chit trekking voor de activering van formaties. Spelers leren snel hoe ze hun gemotoriseerde eenheden effectief kunnen inzetten voor overruns, gecombineerde wapens en het verplaatsen van reserves. De game bevat speciale regels voor Sovjet-raketartillerie, NKVD, zelfrijdende geschuteenheden, brandstoftekorten en veel meer, wat een meeslepende spelervaring biedt zonder de gameplay te overweldigen.
Deze twee veldslagen behoren tot de meest dramatische en wanhopige gevechten die plaatsvonden vlak voor Moskou. Ze combineren alle elementen van de grote strijd: Duitsers met een uitstekende vechtmachine, maar met weinig brandstof en tijd. Ze moeten hun doelen bereiken volgens een strak schema, anders zullen sneeuw en modder hun offensief beëindigen. De Sovjets daarentegen, zijn teruggevallen op de achterste overblijfselen van hun eens immense legers.
Roads to Moscow maakt gebruik van dezelfde game-mechanica als het geprezen Roads to Leningrad, met een chit trekking voor de activering van formaties. Spelers leren snel hoe ze hun gemotoriseerde eenheden effectief kunnen inzetten voor overruns, gecombineerde wapens en het verplaatsen van reserves. De game bevat speciale regels voor Sovjet-raketartillerie, NKVD, zelfrijdende geschuteenheden, brandstoftekorten en veel meer, wat een meeslepende spelervaring biedt zonder de gameplay te overweldigen.
- Spelmechanismen
- Chit-Pull System, Dice Rolling, Hexagon Grid
- Designer
- Mark Guttag