Gratis verzending voor Nederland én België
GRATIS VERZENDING

voor Nederland én België

Ma - Vr voor 19.00 besteld

dezelfde dag verzonden

Meer dan 1500 titels

uit voorraad leverbaar.

Onze beoordelingen

Robo Rally
BGG Rating
7.0
Taal
Engels
Aantal spelers
2 tot 6 spelers
Speelduur
15 tot 120 minuten
Leeftijd
12+
Moeilijkheidsgraad
Gangbaar
Spelmechanismen
Action Queue, Bias, Grid Movement, Modular Board, Programmed Movement, Race, Simultaneous Action Selection

Robo Rally

BGG Rating
7.0
Taal
Engels
Aantal spelers
2 tot 6 spelers
Speelduur
15 tot 120 minuten
Leeftijd
12+
Moeilijkheidsgraad
Gangbaar
BGGID
€ 47,88
Vandaag Verzonden
Robo Rally brengt je naar het hart van een bruisende autofabriek, waar robots dag in dag uit werken aan de productie van supersnelle auto's. Maar in het weekend verandert deze fabriek in een uitdagend race parcours vol hindernissen, valstrikken en rivaliserende robots. In dit spel ben jij de bestuurder van zo'n hardwerkende robot, en is het jouw taak om als eerste elke controlepost te bereiken.

Robo Rally is een bordspel vol strategie en slimme manoeuvres. De spelers sturen hun robots aan met spelkaarten die de bewegingsrichtingen van de robots onthullen. Door deze kaarten slim te gebruiken, kun je je tegenstanders te slim af zijn en als eerste elke controlepost bereiken. Maar pas op voor de verschillende obstakels in de fabriek, zoals industriële lasers, diepe putten en bewegende transportbanden die de race kunnen maken of breken!

Robo Rally 2016 verschilt op verschillende punten van eerdere versies. Zo heeft elke speler nu een eigen stapel van twintig kaarten, waarbij elke stapel dezelfde kaarten bevat. Tijdens een beurt trekt een speler negen kaarten van zijn stapel, programmeert vijf van de kaarten en legt de rest weg. De bewegingsvolgorde wordt nu bepaald door de speler die het dichtst bij een zender op het spelbord staat.

Als een robot schade oploopt, ontvangt de speler geen kaart minder voor elke schade aan het begin van een ronde; in plaats daarvan ontvangt hij schadekaarten die door zijn stapel worden geschud. Door de schadekaarten te spelen, verwijder je ze uit je stapel. Zo blijft het spel vol verrassingen en strategische beslissingen.
Spelmechanismen
Action Queue, Bias, Grid Movement, Modular Board, Programmed Movement, Race, Simultaneous Action Selection
Designer
Richard Garfield
We vonden ook deze andere titels die wel eens in de smaak kunnen vallen!