Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
The Manhattan Project - Second Stage
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 5 spelers
- Speelduur
- 120 minuten
- Leeftijd
- 13+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Open Drafting, Take That, Variable Player Powers, Worker Placement
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 5 spelers
- Speelduur
- 120 minuten
- Leeftijd
- 13+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
€ 37,99
Momenteel niet verkrijgbaar
Verrijk je spelervaring met The Manhattan Project - Second Stage, een boeiende uitbreiding op het basisspel die jouw strategie naar een hoger niveau tilt. Deze uitbreiding biedt vier unieke modules die afzonderlijk of gezamenlijk kunnen worden toegevoegd aan het basisspel, waardoor je een nieuwe dimensie van dynamiek en uitdaging kunt ontdekken.
De module 'Nations 2' introduceert zeven nieuwe landen en hun bijbehorende speciale krachten, die spelers vertegenwoordigen in hun strijd om suprematie. Net als in de vorige 'Nations' uitbreiding, krijgt elke speler een kaart toegewezen die een land vertegenwoordigt, samen met de unieke kracht van dat land.
Met 'Rocket Technology' kun je een raketfabriek bouwen tijdens de "Design Bomb" actie. De functie van raketten is identiek aan die van bommenwerpers, met het verschil dat vechters geen verdediging bieden tegen raketten.
De 'H-Bomb Technology' module tilt de "Design Bomb" actie naar een hoger niveau. Deze stelt een speler in staat om een beschikbare bom terug te sturen naar de onderkant van het deck om een H-Bomb kaart te verkrijgen. Maar let op, voor de bouw van een H-Bomb heb je Lithium Deuteride nodig, wat verkregen kan worden uit nieuwe kaarten die vergelijkbaar zijn met de Mijn kaarten.
Tot slot, de 'Personalities' module voegt zeven rollen toe aan het spel, gebaseerd op echte individuen die hebben bijgedragen aan het Manhattan Project. Bij elke nieuwe ronde kies je een andere rol, die je unieke voordelen biedt tot de volgende keer dat je jouw werkers terughaalt.
Ervaar The Manhattan Project - Second Stage en dompel jezelf onder in een spel van strategie en macht waarin geschiedenis en technologie samenkomen.
De module 'Nations 2' introduceert zeven nieuwe landen en hun bijbehorende speciale krachten, die spelers vertegenwoordigen in hun strijd om suprematie. Net als in de vorige 'Nations' uitbreiding, krijgt elke speler een kaart toegewezen die een land vertegenwoordigt, samen met de unieke kracht van dat land.
Met 'Rocket Technology' kun je een raketfabriek bouwen tijdens de "Design Bomb" actie. De functie van raketten is identiek aan die van bommenwerpers, met het verschil dat vechters geen verdediging bieden tegen raketten.
De 'H-Bomb Technology' module tilt de "Design Bomb" actie naar een hoger niveau. Deze stelt een speler in staat om een beschikbare bom terug te sturen naar de onderkant van het deck om een H-Bomb kaart te verkrijgen. Maar let op, voor de bouw van een H-Bomb heb je Lithium Deuteride nodig, wat verkregen kan worden uit nieuwe kaarten die vergelijkbaar zijn met de Mijn kaarten.
Tot slot, de 'Personalities' module voegt zeven rollen toe aan het spel, gebaseerd op echte individuen die hebben bijgedragen aan het Manhattan Project. Bij elke nieuwe ronde kies je een andere rol, die je unieke voordelen biedt tot de volgende keer dat je jouw werkers terughaalt.
Ervaar The Manhattan Project - Second Stage en dompel jezelf onder in een spel van strategie en macht waarin geschiedenis en technologie samenkomen.
- Spelmechanismen
- Open Drafting, Take That, Variable Player Powers, Worker Placement
- Designer
- Eric Jome