GRATIS VERZENDING

voor Nederland én België

Ma - Vr voor 19.00 besteld

dezelfde dag verzonden

Meer dan 1500 titels

uit voorraad leverbaar.

Onze beoordelingen

The Stifling Dark
BGG Rating
7.5
Taal
Engels
Aantal spelers
2 tot 5 spelers
Speelduur
60 tot 120 minuten
Leeftijd
14+
Moeilijkheidsgraad
In balans
Spelmechanismen
Deduction, Hidden Movement, Line of Sight, Memory, Negotiation, Pick-up and Deliver, Point to Point Movement, Team-Based Game, Trading, Variable Player Powers

The Stifling Dark

BGG Rating
7.5
Taal
Engels
Aantal spelers
2 tot 5 spelers
Speelduur
60 tot 120 minuten
Leeftijd
14+
Moeilijkheidsgraad
In balans
BGGID
€ 62,50
Op voorraad - Vandaag Verzonden
Sleevepakket meebestellen?
Standaard sleeves € 12,47
Non-Glare sleeves € 13,94
Nee, geen sleevepakket
Duik in de benauwende wereld van The Stifling Dark, een bordspel vol horror en mysterie waarin jouw strategie het verschil maakt tussen succes en ondergang. In dit spel voor 2-5 spelers ontvouwt zich een kat-en-muis spel waarbij spelers tegen elkaar strijden om te overleven en te ontsnappen.

In The Stifling Dark speelt één speler de rol van de tegenstander, wiens taak het is om de andere spelers, de onderzoekers, te verhinderen te ontsnappen. Als onderzoeker zijn jouw enige doelen overleven en ontsnappen. Gebruik je basisbewegingssnelheid om rond het bord te bewegen, maar let op je uithoudingsvermogen zodat je niet uitgeput raakt. Ondertussen beweegt de tegenstander zich stiekem over het bord om het ontsnappen van de onderzoekers te dwarsbomen.

Het spel biedt verschillende onderzoekers om uit te kiezen, elk met hun eigen speciale vaardigheden. De tegenstander heeft ook meerdere aanvallen en vaardigheden die de manier waarop je het spel speelt veranderen. Repareer je de auto en rijd je weg, of sabotageer je het hek en probeer je weg te sluipen? De onderzoekers moeten snel beslissen - hoe langer het spel duurt, hoe meer kansen de tegenstander heeft om ze te stoppen!

Het spel eindigt wanneer alle onderzoekers ontsnappen (wat betekent dat de onderzoekers winnen) of wanneer de tegenstander zijn winconditie bereikt (die voor elke tegenstander anders is).
Spelmechanismen
Deduction, Hidden Movement, Line of Sight, Memory, Negotiation, Pick-up and Deliver, Point to Point Movement, Team-Based Game, Trading, Variable Player Powers
Designer
Jeremy Geenen
We vonden ook deze andere titels die wel eens in de smaak kunnen vallen!