Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
The Witcher: Old World – Wild Hunt
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 5 spelers
- Speelduur
- 90 tot 150 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Card Play Conflict Resolution, Cooperative Game, Deck, Bag, and Pool Building, Dice Rolling, Events, Hand Management, Increase Value of Unchosen Resources, Narrative Choice / Paragraph, Open Drafting, Pick-up and Deliver, Point to Point Movement, Race, Role Playing, Solo / Solitaire Game, Variable Player Powers, Variable Set-up
The Witcher: Old World – Wild Hunt
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 5 spelers
- Speelduur
- 90 tot 150 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
€ 53,50
Op voorraad - Vandaag Verzonden
De fluisteringen over de Wild Hunt-ruiters worden steeds luider en komen van alle kanten. Een spookachtige stoet doorkruist de nachtelijke hemel, angst zaaiend in de harten van de mensen. Er zijn geruchten over verdwenen kinderen, verhalen over een naderende oogst mislukking en de dreiging van oorlog.
The Witcher: Old World – Wild Hunt is een uitbreiding van epische proporties die een compleet nieuwe spelmodus introduceert: de coöperatieve modus. Deze modus biedt ook een volledige solobeleving. Dit keer moeten spelers het opnemen tegen de angstaanjagende krijgers uit een andere dimensie, bekend als de Wild Hunt-ruiters, alleen of samen.
De Wild Hunt-uitbreiding brengt een aanzienlijke verandering in de spelstructuur met zich mee. Spelers bewegen nu gelijktijdig over het bord, wat de planning naar een nieuw niveau tilt! Een ontmoeting met een andere speler leidt niet tot een gevecht, maar kan wel resulteren in gezamenlijke training of uitwisseling van goud, drankjes en waardevolle informatie over de monsters in het gebied.
Het spel wordt gespeeld over meerdere rondes. Aan het einde van elke ronde roept de Wild Hunt nieuwe monsters of Hounds op en beweegt rond het bord om spelers aan te vallen.
Aan het einde van het spel staan de spelers voor de grootste uitdaging: een duel met een van de grootste Wild Hunt-krijgers, de machtige Eredin. Alle spelers nemen deel aan de eindstrijd, waarbij ze samen proberen de tegenstander te overwinnen. Eredin heeft echter een reeks unieke, krachtige aanvallen die het gevecht bijzonder moeilijk maken.
The Witcher: Old World – Wild Hunt is een uitbreiding van epische proporties die een compleet nieuwe spelmodus introduceert: de coöperatieve modus. Deze modus biedt ook een volledige solobeleving. Dit keer moeten spelers het opnemen tegen de angstaanjagende krijgers uit een andere dimensie, bekend als de Wild Hunt-ruiters, alleen of samen.
De Wild Hunt-uitbreiding brengt een aanzienlijke verandering in de spelstructuur met zich mee. Spelers bewegen nu gelijktijdig over het bord, wat de planning naar een nieuw niveau tilt! Een ontmoeting met een andere speler leidt niet tot een gevecht, maar kan wel resulteren in gezamenlijke training of uitwisseling van goud, drankjes en waardevolle informatie over de monsters in het gebied.
Het spel wordt gespeeld over meerdere rondes. Aan het einde van elke ronde roept de Wild Hunt nieuwe monsters of Hounds op en beweegt rond het bord om spelers aan te vallen.
Aan het einde van het spel staan de spelers voor de grootste uitdaging: een duel met een van de grootste Wild Hunt-krijgers, de machtige Eredin. Alle spelers nemen deel aan de eindstrijd, waarbij ze samen proberen de tegenstander te overwinnen. Eredin heeft echter een reeks unieke, krachtige aanvallen die het gevecht bijzonder moeilijk maken.
- Spelmechanismen
- Card Play Conflict Resolution, Cooperative Game, Deck, Bag, and Pool Building, Dice Rolling, Events, Hand Management, Increase Value of Unchosen Resources, Narrative Choice / Paragraph, Open Drafting, Pick-up and Deliver, Point to Point Movement, Race, Role Playing, Solo / Solitaire Game, Variable Player Powers, Variable Set-up
- Designer
- Łukasz Woźniak