Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Wartime: The Battle of Valyance Vale
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 spelers
- Speelduur
- 30 tot 45 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- Spelmechanismen
- Action Timer, Modular Board
Wartime: The Battle of Valyance Vale
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 spelers
- Speelduur
- 30 tot 45 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- BGGID
Speciale prijs
€ 24,88
Normale prijs
€ 74,99
Momenteel niet verkrijgbaar
In de wereld van strategische oorlogsspellen, neemt Wartime: The Battle of Valyance Vale een opvallende plaats in. Twee machtige facties, Valyance en Firebrand, hebben de wapens opgenomen in een meedogenloze strijd. Maar dit is geen gewoon strategisch bordspel. In de veldslagen van Valyance Vale worden de acties van je eenheden bepaald door zandlopers.
Bij elke beweging, aanval, spreuk of speciale vaardigheid die je inzet, wordt een zandloper omgedraaid. Je eenheid kan pas weer in actie komen als de zandloper leeg is. Dit voegt een unieke laag van strategisch denken toe aan Wartime: The Battle of Valyance Vale. Je moet niet alleen je eenheden tactisch inzetten, maar ook zorgvuldig je tijd beheren. De zandlopers hebben verschillende tijden: 30 seconden, 60 seconden, 90 seconden, waardoor elke actie een grondige overweging vereist.
De gameplay van Wartime: The Battle of Valyance Vale is gebaseerd op scenario's, waarbij de uitkomst van elke missie invloed heeft op de volgende. Je hebt daarnaast de mogelijkheid om je eigen eenheden samen te stellen voor door de spelers ontworpen missies, of je kunt de eenheidsconfiguraties mixen bij het spelen van de missies van het spel.
Bij elke beweging, aanval, spreuk of speciale vaardigheid die je inzet, wordt een zandloper omgedraaid. Je eenheid kan pas weer in actie komen als de zandloper leeg is. Dit voegt een unieke laag van strategisch denken toe aan Wartime: The Battle of Valyance Vale. Je moet niet alleen je eenheden tactisch inzetten, maar ook zorgvuldig je tijd beheren. De zandlopers hebben verschillende tijden: 30 seconden, 60 seconden, 90 seconden, waardoor elke actie een grondige overweging vereist.
De gameplay van Wartime: The Battle of Valyance Vale is gebaseerd op scenario's, waarbij de uitkomst van elke missie invloed heeft op de volgende. Je hebt daarnaast de mogelijkheid om je eigen eenheden samen te stellen voor door de spelers ontworpen missies, of je kunt de eenheidsconfiguraties mixen bij het spelen van de missies van het spel.
- Spelmechanismen
- Action Timer, Modular Board
- Designer
- Christopher Guild