GRATIS VERZENDING

voor Nederland én België

Ma - Vr voor 19.00 besteld

dezelfde dag verzonden

Meer dan 1500 titels

uit voorraad leverbaar.

Onze beoordelingen

A War of Whispers (2nd Edition)
BGG Rating
7.3
Taal
Engels
Aantal spelers
2 tot 4 spelers
Speelduur
30 tot 75 minuten
Leeftijd
14+
Moeilijkheidsgraad
In balans
Spelmechanismen
Area Majority / Influence, Betting and Bluffing, Hidden Victory Points, Take That, Worker Placement

A War of Whispers (2nd Edition)

BGG Rating
7.3
Taal
Engels
Aantal spelers
2 tot 4 spelers
Speelduur
30 tot 75 minuten
Leeftijd
14+
Moeilijkheidsgraad
In balans
BGGID
€ 53,50
Op voorraad - Vandaag Verzonden
Sleevepakket meebestellen?
Standaard sleeves € 4,49
Non-Glare sleeves € 2,49
Nee, geen sleevepakket
Stap in de intrigerende wereld van A War of Whispers (2nd Edition), een competitief bordspel voor 2 tot 4 spelers waarin macht, strategie en geheime allianties centraal staan. Vijf machtige rijken strijden om de wereldheerschappij, maar in plaats van een groots heerser, speel je de rol van een geheime organisatie die gokt op de uitkomst van deze oorlog en achter de schermen werkt om het resultaat te manipuleren.

In A War of Whispers start je het spel met vijf loyaliteitstokens, elk overeenkomend met een van de vijf verschillende rijken, willekeurig ingezet op een loyaliteitswaarde. Jouw voornaamste doel is ervoor te zorgen dat aan het einde van het spel, de rijken waar je het meest loyaal aan bent de meeste steden over de hele wereld beheersen.

Het spelverloop bestaat uit beurten onderverdeeld in vier fases: het inzetten van agenten, de beurt van het rijk, opruimfase en wisselfase. Deze volgorde wordt vier keer herhaald. Wanneer de laatste ruimte op het beurtspoor is gevuld, eindigt het spel en begint de puntentelling. De speler met de meeste punten op basis van hun rijkloyaliteiten en de steden die ze controleren, wint.

Beleef de spanning van geheime agenda's en verschuivende loyaliteiten met A War of Whispers (2nd Edition).
Spelmechanismen
Area Majority / Influence, Betting and Bluffing, Hidden Victory Points, Take That, Worker Placement
Designer
Jeremy Stoltzfus
We vonden ook deze andere titels die wel eens in de smaak kunnen vallen!