Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Call to Adventure: The Stormlight Archive
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 30 tot 75 minuten
- Leeftijd
- 13+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- Spelmechanismen
- Deck, Bag, and Pool Building, Dice Rolling, Set Collection, Solo / Solitaire Game, Storytelling
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 30 tot 75 minuten
- Leeftijd
- 13+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- BGGID
€ 49,50
Momenteel niet verkrijgbaar
Duik in de meeslepende wereld van Call to Adventure: The Stormlight Archive, een standalone spel met 120 kaarten dat alles bevat wat je nodig hebt voor een boeiende spelervaring. Geïnspireerd door het werk van de bekende auteur Brandon Sanderson, biedt dit spel, samen met toekomstige uitbreidingen, nieuwe uitdagingen, bestemmingen en paden om te volgen.
Call to Adventure is meer dan een spel; het is een reis waarbij je je eigen held creëert. Het combineert strategie en storytelling op een manier die vergelijkbaar is met tableau-building games, maar in plaats van een koninkrijk of beschaving, bouw je hier een personage. Elk spel begint met kaarten die de oorsprong, motivatie en bestemming van je held definiëren. Naarmate het spel vordert, overwin je uitdagingen en verwerf je eigenschappen. Hoewel er een duidelijke winnaar is, is het hoogtepunt van elk spel het vertellen van het verhaal van je held aan het einde.
Call to Adventure is meer dan een spel; het is een reis waarbij je je eigen held creëert. Het combineert strategie en storytelling op een manier die vergelijkbaar is met tableau-building games, maar in plaats van een koninkrijk of beschaving, bouw je hier een personage. Elk spel begint met kaarten die de oorsprong, motivatie en bestemming van je held definiëren. Naarmate het spel vordert, overwin je uitdagingen en verwerf je eigenschappen. Hoewel er een duidelijke winnaar is, is het hoogtepunt van elk spel het vertellen van het verhaal van je held aan het einde.
- Spelmechanismen
- Deck, Bag, and Pool Building, Dice Rolling, Set Collection, Solo / Solitaire Game, Storytelling
- Designer
- Chris O'Neal