Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Gloomhaven: Jaws of the Lion Removable Sticker Set & Map
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 60 tot 120 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- Spelmechanismen
- Action Queue, Action Retrieval, Campaign / Battle Card Driven, Card Play Conflict Resolution, Communication Limits, Cooperative Game, Critical Hits and Failures, Deck Construction, Grid Movement, Hand Management, Hexagon Grid, Legacy Game, Line of Sight, Modular Board, Multi-Use Cards, Narrative Choice / Paragraph, Once-Per-Game Abilities, Role Playing, Scenario / Mission / Campaign Game, Simultaneous Action Selection, Solo / Solitaire Game, Tags, Variable Player Powers
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 60 tot 120 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- BGGID
Speciale prijs
€ 16,50
Normale prijs
€ 19,88
Op voorraad - Vandaag Verzonden
Gloomhaven: Jaws of the Lion Removable Sticker Set & Map is niet zomaar een spel. Het brengt je in een wereld van tactische gevechten met Europese invloeden, waarin motieven voortdurend veranderen. Als speler kruip je in de huid van een zwervende avonturier met unieke vaardigheden en je eigen redenen om deze duistere wereldhoek te verkennen.
Samenwerking is een noodzaak in Gloomhaven om dreigende kerkers en vergeten ruïnes te ontdoen van gevaren. Tijdens deze avonturen versterken spelers hun vaardigheden met ervaring en buit, ontdekken ze nieuwe locaties om te verkennen en te plunderen, en breiden ze een steeds vertakkend verhaal uit, aangedreven door de beslissingen die ze nemen.
Gloomhaven: Jaws of the Lion Removable Sticker Set & Map is een spel met een veranderende wereld die ideaal is om over vele sessies te spelen. Na een scenario maken spelers beslissingen over wat te doen, wat bepaalt hoe het verhaal verder gaat. Het is als een 'Kies Je Eigen Avontuur'-boek.
Het vechten tegen geautomatiseerde monsters is een coöperatieve aangelegenheid, waarbij een innovatief kaartsysteem de volgorde van het spel en de acties van een speler op hun beurt bepaalt. Elke ronde kiest een speler twee kaarten om uit hun hand te spelen, waarbij het nummer op de bovenste kaart hun initiatief voor de ronde bepaalt.
Maar wees voorzichtig! Na verloop van tijd verliezen spelers permanent kaarten uit hun handen. Als ze te lang doen over het opruimen van een kerker, kunnen ze uitgeput raken en gedwongen worden zich terug te trekken.
Samenwerking is een noodzaak in Gloomhaven om dreigende kerkers en vergeten ruïnes te ontdoen van gevaren. Tijdens deze avonturen versterken spelers hun vaardigheden met ervaring en buit, ontdekken ze nieuwe locaties om te verkennen en te plunderen, en breiden ze een steeds vertakkend verhaal uit, aangedreven door de beslissingen die ze nemen.
Gloomhaven: Jaws of the Lion Removable Sticker Set & Map is een spel met een veranderende wereld die ideaal is om over vele sessies te spelen. Na een scenario maken spelers beslissingen over wat te doen, wat bepaalt hoe het verhaal verder gaat. Het is als een 'Kies Je Eigen Avontuur'-boek.
Het vechten tegen geautomatiseerde monsters is een coöperatieve aangelegenheid, waarbij een innovatief kaartsysteem de volgorde van het spel en de acties van een speler op hun beurt bepaalt. Elke ronde kiest een speler twee kaarten om uit hun hand te spelen, waarbij het nummer op de bovenste kaart hun initiatief voor de ronde bepaalt.
Maar wees voorzichtig! Na verloop van tijd verliezen spelers permanent kaarten uit hun handen. Als ze te lang doen over het opruimen van een kerker, kunnen ze uitgeput raken en gedwongen worden zich terug te trekken.
- Spelmechanismen
- Action Queue, Action Retrieval, Campaign / Battle Card Driven, Card Play Conflict Resolution, Communication Limits, Cooperative Game, Critical Hits and Failures, Deck Construction, Grid Movement, Hand Management, Hexagon Grid, Legacy Game, Line of Sight, Modular Board, Multi-Use Cards, Narrative Choice / Paragraph, Once-Per-Game Abilities, Role Playing, Scenario / Mission / Campaign Game, Simultaneous Action Selection, Solo / Solitaire Game, Tags, Variable Player Powers
- Designer
- Isaac Childres