Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Cthulhu Wars: Tcho-Tcho Expansion
- BGG Rating
- 7.5
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 5 spelers
- Speelduur
- 90 minuten
- Leeftijd
- 12+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- Spelmechanismen
- Action Points, Area Movement, Dice Rolling, Variable Player Powers
Cthulhu Wars: Tcho-Tcho Expansion
- BGG Rating
- 7.5
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 5 spelers
- Speelduur
- 90 minuten
- Leeftijd
- 12+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- BGGID
€ 59,50
Momenteel niet verkrijgbaar
Gerelateerde producten

Cthulhu Wars
Op voorraad - Vandaag Verzonden
Rating:
0%
Speciale prijs
€ 125,00
Normale prijs
€ 214,50

Glorantha: The Gods War – Elder Races
Op voorraad - Vandaag Verzonden
Rating:
0%
Speciale prijs
€ 73,50
Normale prijs
€ 97,88

Glorantha: The Gods War – The Monsters Cosmic Monsters
Op voorraad - Vandaag Verzonden
Rating:
0%
Speciale prijs
€ 37,50
Normale prijs
€ 49,88

Glorantha: The Gods War – The Monsters Chaos Monsters
Op voorraad - Vandaag Verzonden
Rating:
0%
Speciale prijs
€ 37,50
Normale prijs
€ 49,88





Cthulhu Wars: Ramsey Campbell Horrors Pack 1
Op voorraad - Vandaag Verzonden
Rating:
0%
Speciale prijs
€ 38,50
Normale prijs
€ 46,50

Cthulhu Wars: Ramsey Campbell Horrors Pack 2
Op voorraad - Vandaag Verzonden
Rating:
0%
Speciale prijs
€ 38,50
Normale prijs
€ 46,50

Cthulhu Wars: The Dreamlands Surface Monster Pack
Op voorraad - Vandaag Verzonden
Rating:
0%
Speciale prijs
€ 30,88
Normale prijs
€ 41,50

Cthulhu Wars: The Dreamlands Underworld Monster Pack
Op voorraad - Vandaag Verzonden
Rating:
0%
Speciale prijs
€ 30,88
Normale prijs
€ 41,50
Verdiep je in de onvoorstelbare wereld van Cthulhu Wars met de Tcho-Tcho Expansion. Deze uitbreiding introduceert de Tcho-Tchos, een menselijke factie die bekend staat om hun geavanceerde fysieke vermogens maar ethisch verwerpelijke gedrag. Dit dynamische volk heeft een unieke mogelijkheid om te interfereren met andere spelers door hun Grote Oude Goden te aanbidden!
Het kenmerkende element van de Tcho-Tcho factie binnen Cthulhu Wars is hun toegang tot drie hogepriesters. Naast de standaard voordelen op het gebied van krachtgeneratie en tempo, hebben de Tcho-Tchos twee spellbooks (Hierophants en Martydom) die specifiek gericht zijn op het gebruik van hogepriesters. De Tcho-Tcho factie kan ook profiteren van andere spelers met hun spellbooks Tablet of the Gods en Idolatry, terwijl Soulless jouw cultisten minder aantrekkelijk maakt om te vangen.
Hoewel de Tcho-Tchos in het begin defensief gezien zwakker zijn, zijn vijanden vaak terughoudend om een gebied met jouw hogepriesters aan te vallen (vanwege Martyrdom). Met de hulp van de Proto-Shoggoths en het Terror spellbook, kun je veel van de mindere vijanden gemakkelijk aanpakken. De Tcho-Tchos hebben in het begin van het spel een grote krachtvoordeel, omdat je normaal gesproken geen kracht besteedt aan jouw Great Old One. Deze kracht kan niet alleen worden gebruikt om Gates te vangen of te bouwen, maar ook om eenheden te plaatsen in vijandelijke startgebieden om hen te pesten met Tablets of the Gods.
Het kenmerkende element van de Tcho-Tcho factie binnen Cthulhu Wars is hun toegang tot drie hogepriesters. Naast de standaard voordelen op het gebied van krachtgeneratie en tempo, hebben de Tcho-Tchos twee spellbooks (Hierophants en Martydom) die specifiek gericht zijn op het gebruik van hogepriesters. De Tcho-Tcho factie kan ook profiteren van andere spelers met hun spellbooks Tablet of the Gods en Idolatry, terwijl Soulless jouw cultisten minder aantrekkelijk maakt om te vangen.
Hoewel de Tcho-Tchos in het begin defensief gezien zwakker zijn, zijn vijanden vaak terughoudend om een gebied met jouw hogepriesters aan te vallen (vanwege Martyrdom). Met de hulp van de Proto-Shoggoths en het Terror spellbook, kun je veel van de mindere vijanden gemakkelijk aanpakken. De Tcho-Tchos hebben in het begin van het spel een grote krachtvoordeel, omdat je normaal gesproken geen kracht besteedt aan jouw Great Old One. Deze kracht kan niet alleen worden gebruikt om Gates te vangen of te bouwen, maar ook om eenheden te plaatsen in vijandelijke startgebieden om hen te pesten met Tablets of the Gods.
- Spelmechanismen
- Action Points, Area Movement, Dice Rolling, Variable Player Powers
- Designer
- Sandy Petersen