GRATIS VERZENDING

voor Nederland én België

Ma - Vr voor 19.00 besteld

dezelfde dag verzonden

Meer dan 1500 titels

uit voorraad leverbaar.

Onze beoordelingen

Gloomhaven: Buttons & Bugs
BGG Rating
7.6
Taal
Engels
Aantal spelers
1 speler
Speelduur
15 tot 45 minuten
Leeftijd
14+
Moeilijkheidsgraad
In balans
Spelmechanismen
Campaign / Battle Card Driven, Card Play Conflict Resolution, Critical Hits and Failures, Grid Movement, Hand Management, Hexagon Grid, Scenario / Mission / Campaign Game, Solo / Solitaire Game, Storytelling, Variable Player Powers

Gloomhaven: Buttons & Bugs

BGG Rating
7.6
Taal
Engels
Aantal spelers
1 speler
Speelduur
15 tot 45 minuten
Leeftijd
14+
Moeilijkheidsgraad
In balans
BGGID
Speciale prijs € 24,88 Normale prijs € 29,88
Op voorraad - Vandaag Verzonden
Sleevepakket meebestellen?
Standaard sleeves € 7,98
Non-Glare sleeves € 6,47
Nee, geen sleevepakket
Ontdek de dynamische wereld van Gloomhaven op een nieuwe, compacte manier met Gloomhaven: Buttons & Bugs. Dit solo spel, ontworpen door Isaac Childres, neemt je mee op een origineel avontuur dat qua speelstijl sterk lijkt op Gloomhaven, maar dan in een fractie van de grootte.

Gloomhaven: Buttons & Bugs speelt zich af na de gebeurtenissen van Gloomhaven en Forgotten Circles. Het verhaal richt zich op de Aesther kluizenaar Hail, die een reputatie heeft opgebouwd als redder van de stad van terugkerende rampen - iets waar ze absoluut een hekel aan heeft. Je personage is één van deze aspirant-helden die, in een ondoordachte poging tot roem, probeert Hail te bezoeken en poef! Ze bevinden zich nu in een volledig nieuwe wereld van wetteloosheid en zelfbehoud, op het formaat van een muis.

Gloomhaven: Buttons & Bugs onderscheidt zich door zijn innovatieve spelmechanismen. Elk scenario wordt gepresenteerd op een enkele kaart, waarbij één huurling het opneemt tegen een handvol vijanden met vereenvoudigde acties en AI. Elke huurling heeft slechts vier dubbelzijdige kaarten, die allemaal twee keer gebruikt kunnen worden - zowel aan de voorkant als aan de achterkant - voordat ze worden afgedankt. Aanvallen worden opgelost met een dobbelsteen in combinatie met een modifier tabel, en zowel de tabel als de kaarten van de huurling kunnen worden verbeterd naarmate je vordert in de campagne.
Spelmechanismen
Campaign / Battle Card Driven, Card Play Conflict Resolution, Critical Hits and Failures, Grid Movement, Hand Management, Hexagon Grid, Scenario / Mission / Campaign Game, Solo / Solitaire Game, Storytelling, Variable Player Powers
Designer
Joe Klipfel
We vonden ook deze andere titels die wel eens in de smaak kunnen vallen!