Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Hybris: Disordered Cosmos
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 4 spelers
- Speelduur
- 60 tot 120 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- Spelmechanismen
- Action Drafting, Card Play Conflict Resolution, Contracts, Events, Hand Management, Open Drafting, Scenario / Mission / Campaign Game, Simultaneous Action Selection, Sudden Death Ending, Take That, Tech Trees / Tech Tracks, Tile Placement, Turn Order: Stat-Based, Variable Player Powers, Worker Placement, Different Worker Types
Hybris: Disordered Cosmos
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 tot 4 spelers
- Speelduur
- 60 tot 120 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- BGGID
€ 88,50
Op voorraad - Vandaag Verzonden
Welkom in het rijk van Hybris: Disordered Cosmos, een meesterlijk bordspel dat de grenzen van strategie en ontwikkeling verlegt. Bedoeld voor 2 tot 4 spelers, biedt dit spel een immersive ervaring van ongeveer 120 minuten die je naar het hart van het oude Griekenland brengt.
In Hybris: Disordered Cosmos zijn de Oeroude Goden gevallen. Gejaagd, gevangen en gemarteld door hun eigen kinderen, zijn Chronos en zijn soortgenoten slechts overblijfselen van een oudere wereld. Het tijdperk van de Olympiërs is net begonnen. Na eeuwen van strijd is er een nieuwe orde gevestigd. Zeus, zijn broers en zussen namen de heerschappij over de hemel en de sterfelijke wereld. Nu proberen ze zich te organiseren om de resterende rijken te delen en te weten wie de nieuwe heerser zal zijn.
Echter, de Olympiërs zijn nog geen echte goden, ze moeten evolueren, de vonk activeren die hen in een ware god zal veranderen, zelfs als hun huidige kracht kolossaal is. Bovendien moeten ze hun dominantie in het rijk van de stervelingen vestigen en om dit te doen, gebruiken ze de essentie van hun vader: de Aegis. Deze energie komt rechtstreeks van de Oeroude Goden zelf, die gevangen en geketend zijn in de onderwereld. Met deze energie kunnen de Olympiërs voldoen aan de verwachtingen van de grootste steden in het oude Griekenland door de mooiste en meest belovende technologieën in te zetten.
In Hybris: Disordered Cosmos speel je als een god om technologieën te bouwen, helden te bestrijden, quests te voltooien, je Goddelijke Vonk te upgraden en het spel te winnen door al je Goddelijke Verbeteringen te ontgrendelen of door overwinningspunten in de 6e Eeuwse beurt.
In Hybris: Disordered Cosmos zijn de Oeroude Goden gevallen. Gejaagd, gevangen en gemarteld door hun eigen kinderen, zijn Chronos en zijn soortgenoten slechts overblijfselen van een oudere wereld. Het tijdperk van de Olympiërs is net begonnen. Na eeuwen van strijd is er een nieuwe orde gevestigd. Zeus, zijn broers en zussen namen de heerschappij over de hemel en de sterfelijke wereld. Nu proberen ze zich te organiseren om de resterende rijken te delen en te weten wie de nieuwe heerser zal zijn.
Echter, de Olympiërs zijn nog geen echte goden, ze moeten evolueren, de vonk activeren die hen in een ware god zal veranderen, zelfs als hun huidige kracht kolossaal is. Bovendien moeten ze hun dominantie in het rijk van de stervelingen vestigen en om dit te doen, gebruiken ze de essentie van hun vader: de Aegis. Deze energie komt rechtstreeks van de Oeroude Goden zelf, die gevangen en geketend zijn in de onderwereld. Met deze energie kunnen de Olympiërs voldoen aan de verwachtingen van de grootste steden in het oude Griekenland door de mooiste en meest belovende technologieën in te zetten.
In Hybris: Disordered Cosmos speel je als een god om technologieën te bouwen, helden te bestrijden, quests te voltooien, je Goddelijke Vonk te upgraden en het spel te winnen door al je Goddelijke Verbeteringen te ontgrendelen of door overwinningspunten in de 6e Eeuwse beurt.
- Spelmechanismen
- Action Drafting, Card Play Conflict Resolution, Contracts, Events, Hand Management, Open Drafting, Scenario / Mission / Campaign Game, Simultaneous Action Selection, Sudden Death Ending, Take That, Tech Trees / Tech Tracks, Tile Placement, Turn Order: Stat-Based, Variable Player Powers, Worker Placement, Different Worker Types
- Designer
- Damien Chauveau