Spellenvariant.nl gebruikt cookies om de website goed te laten werken en voor analyse.
Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies.
Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
The Witcher: Old World – Monster Trail
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 5 spelers
- Speelduur
- 90 tot 150 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Card Play Conflict Resolution, Deck, Bag, and Pool Building, Dice Rolling, Events, Hand Management, Increase Value of Unchosen Resources, Narrative Choice / Paragraph, Open Drafting, Pick-up and Deliver, Point to Point Movement, Race, Role Playing, Solo / Solitaire Game, Variable Player Powers, Variable Set-up
The Witcher: Old World – Monster Trail
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 5 spelers
- Speelduur
- 90 tot 150 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
Speciale prijs
€ 51,50
Normale prijs
€ 59,88
Op voorraad - Vandaag Verzonden
In de nasleep van de Sferenconjunctie is The Witcher: Old World – Monster Trail een wereld vol angstaanjagende beesten. Reizigers kunnen zich nooit veilig voelen als ze alleen op pad zijn. Achter elke hoek schuilt gevaar, of het nu gaat om loerende drowners, ghouls die rond kerkhoven dwalen of harpijen die uit de lucht duiken.
The Witcher: Old World - Monster Trail voegt een extra dimensie toe aan verschillende elementen van het spel. Op het spoor van monsters vechten, je deck en combo's bouwen, bommen gebruiken, profiteren van mutagenen en speciale kaarten toevoegen aan je startdecks, dit spel heeft het allemaal.
De uitbreiding bevat een speelbare School of the Manticore Witcher, geavanceerde actiekaarten voor je witcher, en 17 grote monsterkaarten, elk voor één van de beesten van de Oude Wereld. Deze kaarten bevatten een nieuwe, geavanceerde speciale vaardigheid van het Monster en beschrijvingen van vier speciale aanvallen. Deze aanvallen zijn direct gerelateerd aan de kenmerken van het Monster in de Witcher's wereld.
Als er een Monster op het bord verschijnt, plaatsen spelers een extra grote kaart naast het bord. Deze is zichtbaar voor iedereen en is gekoppeld aan één specifiek Monster.
Naast de 17 grote kaarten introduceert deze uitbreiding 4 Speciale Gevechtskaarten. Voor het gevecht met een monster worden er 2,3, of 4 willekeurig in zijn Levenspool geschud. Hierdoor zal het vechten tegen een krachtige, massieve Weerwolf een totaal andere ervaring zijn dan het confronteren van een Foglet die zich verschuilt tussen nevels en illusies. Bovendien zal elk gevecht met hetzelfde Monster uniek zijn omdat het niet zeker is welke speciale aanvallen zullen verschijnen en in welke volgorde.
The Witcher: Old World - Monster Trail voegt een extra dimensie toe aan verschillende elementen van het spel. Op het spoor van monsters vechten, je deck en combo's bouwen, bommen gebruiken, profiteren van mutagenen en speciale kaarten toevoegen aan je startdecks, dit spel heeft het allemaal.
De uitbreiding bevat een speelbare School of the Manticore Witcher, geavanceerde actiekaarten voor je witcher, en 17 grote monsterkaarten, elk voor één van de beesten van de Oude Wereld. Deze kaarten bevatten een nieuwe, geavanceerde speciale vaardigheid van het Monster en beschrijvingen van vier speciale aanvallen. Deze aanvallen zijn direct gerelateerd aan de kenmerken van het Monster in de Witcher's wereld.
Als er een Monster op het bord verschijnt, plaatsen spelers een extra grote kaart naast het bord. Deze is zichtbaar voor iedereen en is gekoppeld aan één specifiek Monster.
Naast de 17 grote kaarten introduceert deze uitbreiding 4 Speciale Gevechtskaarten. Voor het gevecht met een monster worden er 2,3, of 4 willekeurig in zijn Levenspool geschud. Hierdoor zal het vechten tegen een krachtige, massieve Weerwolf een totaal andere ervaring zijn dan het confronteren van een Foglet die zich verschuilt tussen nevels en illusies. Bovendien zal elk gevecht met hetzelfde Monster uniek zijn omdat het niet zeker is welke speciale aanvallen zullen verschijnen en in welke volgorde.
- Spelmechanismen
- Card Play Conflict Resolution, Deck, Bag, and Pool Building, Dice Rolling, Events, Hand Management, Increase Value of Unchosen Resources, Narrative Choice / Paragraph, Open Drafting, Pick-up and Deliver, Point to Point Movement, Race, Role Playing, Solo / Solitaire Game, Variable Player Powers, Variable Set-up
- Designer
- Łukasz Woźniak