Spellenvariant.nl gebruikt cookies om de website goed te laten werken en voor analyse.
Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies.
Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
- Taal
- Nederlands
- Aantal spelers
- 2 tot 4 spelers
- Speelduur
- 30 tot 75 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- Spelmechanismen
- Action Points, Area Majority / Influence, End Game Bonuses, Grid Movement, Hexagon Grid, Mancala, Movement Points, Rondel, Tags, Tech Trees / Tech Tracks, Variable Player Powers, Worker Placement
- Taal
- Nederlands
- Aantal spelers
- 2 tot 4 spelers
- Speelduur
- 30 tot 75 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- BGGID
In het spel Crusaders: Thy Will Be Done duik je in een tijdperk van ridderschap en invloedrijke Ordes. Deze strategische uitdaging vereist dat je jouw ridders verplaatst, bouwwerken opricht en op kruistocht gaat om de invloed van jouw Orde uit te breiden. Maar pas op! Wanneer de Ordes te machtig worden, kan Koning Philip nerveus worden en besluiten alle Tempeliersordes te ontbinden, waarmee het spel eindigt.
Wat Crusaders: Thy Will Be Done onderscheidt, zijn de innovatieve rondel- en mancala-mechanismen. Elke speler beschikt over zijn eigen rondel, die gedurende het spel kan worden geüpgraded en die de actiekeuzes tijdens het spel bepaalt. Jouw factie geeft je een unieke kracht om je rondel te beheersen, en de bouwwerken die je opricht, zullen je helpen een doordachte strategie te vormen.
- Spelmechanismen
- Action Points, Area Majority / Influence, End Game Bonuses, Grid Movement, Hexagon Grid, Mancala, Movement Points, Rondel, Tags, Tech Trees / Tech Tracks, Variable Player Powers, Worker Placement
- Designer
- Seth Jaffee