Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 5 spelers
- Speelduur
- 45 tot 90 minuten
- Leeftijd
- 13+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Contracts, End Game Bonuses, Follow, Hand Management, Pattern Building, Solo / Solitaire Game, Tags, Team-Based Game, Tile Placement, Variable Set-up, Victory Points as a Resource
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 5 spelers
- Speelduur
- 45 tot 90 minuten
- Leeftijd
- 13+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
Earth is een boeiend bordspel waarin je de rijke omgevingen van onze prachtige planeet verkent en indrukwekkende natuurlijke synergieën creëert die de verbazingwekkende veelzijdigheid en overvloed aan natuurlijke hulpbronnen van de Aarde weerspiegelen. Bouw een zelfvoorzienende groeimotor die uitbreiding en bevoorrading mogelijk maakt, waarbij zelfs je ongebruikte planten compost worden voor toekomstige groei.
In dit open wereld motorbouwspel voor 1 tot 5 spelers zijn de regels eenvoudig, maar zijn er tal van strategische mogelijkheden. Met zijn encyclopedische karakter en het enorme aantal unieke kaarten en combinaties, zal elk spel je in staat stellen om nieuwe synergieën en verbindingen te ontdekken, net zoals onze uitgestrekte en fascinerende wereld ons in staat stelt te doen.
Ontdek de wonderen van de Aarde en ervaar een uniek spel waarin je wordt uitgedaagd om slimme keuzes te maken en de perfecte balans te vinden tussen groei, uitbreiding en behoud van natuurlijke hulpbronnen. Laat je inspireren door de schoonheid en diversiteit van onze planeet en laat je meeslepen in een meeslepende spelervaring vol strategie en ontdekking.
- Spelmechanismen
- Contracts, End Game Bonuses, Follow, Hand Management, Pattern Building, Solo / Solitaire Game, Tags, Team-Based Game, Tile Placement, Variable Set-up, Victory Points as a Resource
- Designer
- Maxime Tardif