Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
PARKS
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 5 spelers
- Speelduur
- 30 tot 75 minuten
- Leeftijd
- 10+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- Spelmechanismen
- Contracts, End Game Bonuses, Events, Modular Board, Solo / Solitaire Game, Track Movement, Turn Order: Claim Action, Variable Set-up, Worker Placement
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 5 spelers
- Speelduur
- 30 tot 75 minuten
- Leeftijd
- 10+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- BGGID
€ 53,50
Op voorraad - Vandaag Verzonden
Stap in de schoenen van avontuurlijke wandelaars met [PARKS], een spel dat een eerbetoon brengt aan de Nationale Parken van de Verenigde Staten. Dit spel, doordrenkt met prachtige kunst van Fifty-Nine Parks, neemt spelers mee op een reis door de vier seizoenen van het jaar.
Als spelers verkennen ze de veelzijdige paden van [PARKS], nemen ze acties en verzamelen ze herinneringen aan de plekken die ze bezoeken. Deze herinneringen worden weergegeven door middel van diverse bronfiches, zoals bergen en bossen. Het verzamelen van deze herinneringen in sets stelt spelers in staat om ze in te wisselen en een Nationaal Park te bezoeken aan het einde van elke wandeling.
Elk pad in [PARKS] vertegenwoordigt een seizoen van het jaar en met elk seizoen veranderen de paden en worden ze geleidelijk langer. De paden, weergegeven door tegels, worden na elk seizoen opnieuw geschud en opnieuw uitgelegd voor de volgende ronde. Hulpmiddelen kunnen moeilijk te verkrijgen zijn, vooral als iemand al op de plek is waar je naar toe wilt! Kampvuren stellen je in staat om een ruimte en tijd te delen met andere wandelaars. Bidons en uitrusting kunnen ook gebruikt worden om je toegang tot hulpbronnen in het spel te verbeteren. Het beheersen van je strategie versus het besteden van hulpbronnen aan parken kan een uitdaging zijn, maar [PARKS] verwelkomt je graag op dit avontuur.
Als spelers verkennen ze de veelzijdige paden van [PARKS], nemen ze acties en verzamelen ze herinneringen aan de plekken die ze bezoeken. Deze herinneringen worden weergegeven door middel van diverse bronfiches, zoals bergen en bossen. Het verzamelen van deze herinneringen in sets stelt spelers in staat om ze in te wisselen en een Nationaal Park te bezoeken aan het einde van elke wandeling.
Elk pad in [PARKS] vertegenwoordigt een seizoen van het jaar en met elk seizoen veranderen de paden en worden ze geleidelijk langer. De paden, weergegeven door tegels, worden na elk seizoen opnieuw geschud en opnieuw uitgelegd voor de volgende ronde. Hulpmiddelen kunnen moeilijk te verkrijgen zijn, vooral als iemand al op de plek is waar je naar toe wilt! Kampvuren stellen je in staat om een ruimte en tijd te delen met andere wandelaars. Bidons en uitrusting kunnen ook gebruikt worden om je toegang tot hulpbronnen in het spel te verbeteren. Het beheersen van je strategie versus het besteden van hulpbronnen aan parken kan een uitdaging zijn, maar [PARKS] verwelkomt je graag op dit avontuur.
- Spelmechanismen
- Contracts, End Game Bonuses, Events, Modular Board, Solo / Solitaire Game, Track Movement, Turn Order: Claim Action, Variable Set-up, Worker Placement
- Designer
- Henry Audubon