Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 5 spelers
- Speelduur
- 45 tot 90 minuten
- Leeftijd
- 13+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Deduction, Grid Movement, Hidden Movement, Paper-and-Pencil, Point to Point Movement, Team-Based Game, Variable Player Powers
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 5 spelers
- Speelduur
- 45 tot 90 minuten
- Leeftijd
- 13+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
Vanuit de schaduw werkte Mind MGMT ooit met psychisch aangedreven agenten om wereldwijde crises te stoppen. Maar absolute macht corrumpeert absoluut, en Mind MGMT is nu van binnenuit aan het rotten. Om zijn ijzeren greep op het wereldtoneel te verstevigen, zet Mind MGMT overal ter wereld geheime agenten in om andere paranormaal begaafden aan hun kant te rekruteren. Hoe kan deze raadselachtige organisatie, die uit is op wereldheerschappij, worden verslagen?
Gelukkig hebben een paar afvallige agenten ontdekt dat Mind MGMT gecompromitteerd is en zijn ze overgelopen en hebben ze het syndicaat de rug toegekeerd. Ze gebruiken nu hun eigen paranormale gaven om te voorkomen dat Mind MGMT zijn snode doelen bereikt.
In Mind MGMT: The Psychic Espionage "Game.", bestuurt één speler Mind MGMT en moet de stad afzoeken naar nieuwe rekruten. Ze bewegen zich voort op een geheime kaart en proberen locaties te bezoeken die overeenkomen met een van hun drie willekeurig getrokken kaarten. Ze kunnen ook hun vier Onsterfelijken gebruiken om locaties te beschermen tegen ontdekking.
Alle andere spelers besturen de rogue agents die moeten proberen Mind MGMT te stoppen voordat het te laat is! Ze stellen vragen aan de Recruiter en leiden uit de antwoorden die ze krijgen af waar ze zich bevinden. Schurkachtige agenten kunnen "mentale notities" gebruiken om alle informatie die ze krijgen bij te houden.
Mind MGMT wint door twaalf rekruten te verzamelen of zestien beurten te overleven. De rogue agents kunnen alleen winnen door Mind MGMT gevangen te nemen, wat ze doen als ze denken dat ze in hetzelfde blok zitten als Mind MGMT.
- Spelmechanismen
- Deduction, Grid Movement, Hidden Movement, Paper-and-Pencil, Point to Point Movement, Team-Based Game, Variable Player Powers
- Designer
- Jay Cormier