Gratis verzending voor Nederland én België
GRATIS VERZENDING

voor Nederland én België

Ma - Vr voor 19.00 besteld

dezelfde dag verzonden

Meer dan 1500 titels

uit voorraad leverbaar.

Onze beoordelingen

Mind MGMT: The Psychic Espionage “Game.”
BGG Rating
8.0
Taal
Engels
Aantal spelers
1 tot 5 spelers
Speelduur
45 tot 90 minuten
Leeftijd
13+
Moeilijkheidsgraad
In balans
Spelmechanismen
Deduction, Grid Movement, Hidden Movement, Paper-and-Pencil, Point to Point Movement, Team-Based Game, Variable Player Powers

Mind MGMT: The Psychic Espionage “Game.”

BGG Rating
8.0
Taal
Engels
Aantal spelers
1 tot 5 spelers
Speelduur
45 tot 90 minuten
Leeftijd
13+
Moeilijkheidsgraad
In balans
BGGID
€ 67,50
Vandaag Verzonden

Vanuit de schaduw werkte Mind MGMT ooit met psychisch aangedreven agenten om wereldwijde crises te stoppen. Maar absolute macht corrumpeert absoluut, en Mind MGMT is nu van binnenuit aan het rotten. Om zijn ijzeren greep op het wereldtoneel te verstevigen, zet Mind MGMT overal ter wereld geheime agenten in om andere paranormaal begaafden aan hun kant te rekruteren. Hoe kan deze raadselachtige organisatie, die uit is op wereldheerschappij, worden verslagen?

Gelukkig hebben een paar afvallige agenten ontdekt dat Mind MGMT gecompromitteerd is en zijn ze overgelopen en hebben ze het syndicaat de rug toegekeerd. Ze gebruiken nu hun eigen paranormale gaven om te voorkomen dat Mind MGMT zijn snode doelen bereikt.

In Mind MGMT: The Psychic Espionage "Game.", bestuurt één speler Mind MGMT en moet de stad afzoeken naar nieuwe rekruten. Ze bewegen zich voort op een geheime kaart en proberen locaties te bezoeken die overeenkomen met een van hun drie willekeurig getrokken kaarten. Ze kunnen ook hun vier Onsterfelijken gebruiken om locaties te beschermen tegen ontdekking.

Alle andere spelers besturen de rogue agents die moeten proberen Mind MGMT te stoppen voordat het te laat is! Ze stellen vragen aan de Recruiter en leiden uit de antwoorden die ze krijgen af waar ze zich bevinden. Schurkachtige agenten kunnen "mentale notities" gebruiken om alle informatie die ze krijgen bij te houden.

Mind MGMT wint door twaalf rekruten te verzamelen of zestien beurten te overleven. De rogue agents kunnen alleen winnen door Mind MGMT gevangen te nemen, wat ze doen als ze denken dat ze in hetzelfde blok zitten als Mind MGMT.

Spelmechanismen
Deduction, Grid Movement, Hidden Movement, Paper-and-Pencil, Point to Point Movement, Team-Based Game, Variable Player Powers
Designer
Jay Cormier
We vonden ook deze andere titels die wel eens in de smaak kunnen vallen!