Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Petrichor
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 15 tot 90 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Area Majority / Influence, Hand Management, Modular Board, Voting
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 15 tot 90 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
Speciale prijs
€ 51,88
Normale prijs
€ 59,99
Momenteel niet verkrijgbaar
Stap in de weelderige wereld van [Petrichor]; je bent een wolk, geboren om te groeien, nieuwe wolken te creëren en gewassen te besproeien. Maar pas op, je bent niet de enige wolk in de lucht. Je medespelers, ook wolken, hebben soortgelijke plannen. Jouw uitdaging? Manipuleer het weer en assimileer de andere wolken, om zo veel mogelijk gewassen te laten groeien en de titel van Meest Waardevolle Wolk te verdienen.
[Petrichor] is een zeer interactief bordspel, ontworpen voor 1-4 spelers (of tot 5 spelers met de uitbreiding). Het is een actie selectie/gebiedsbeïnvloedingsspel, met vier eenvoudige acties die op verrassende manieren interageren met de verschillende velden. De spelers verplaatsen wolken met waterdruppels, laten deze druppels regenen op specifieke velden om ervoor te zorgen dat er genoeg water is voor de oogst. Tijdens een oogst worden de voldoende bewaterde gewassen gescoord! Spelers kunnen beïnvloeden wanneer en hoe vaak de oogst plaatsvindt. Ze moeten een subtiel evenwicht vinden tussen het beheersen van de verschillende velden en het beïnvloeden van de oogst, om ervoor te zorgen dat deze twee op het optimale moment samenkomen.
[Petrichor] is een zeer interactief bordspel, ontworpen voor 1-4 spelers (of tot 5 spelers met de uitbreiding). Het is een actie selectie/gebiedsbeïnvloedingsspel, met vier eenvoudige acties die op verrassende manieren interageren met de verschillende velden. De spelers verplaatsen wolken met waterdruppels, laten deze druppels regenen op specifieke velden om ervoor te zorgen dat er genoeg water is voor de oogst. Tijdens een oogst worden de voldoende bewaterde gewassen gescoord! Spelers kunnen beïnvloeden wanneer en hoe vaak de oogst plaatsvindt. Ze moeten een subtiel evenwicht vinden tussen het beheersen van de verschillende velden en het beïnvloeden van de oogst, om ervoor te zorgen dat deze twee op het optimale moment samenkomen.
- Spelmechanismen
- Area Majority / Influence, Hand Management, Modular Board, Voting
- Designer
- David Chircop