Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
That Time You Killed Me
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 spelers
- Speelduur
- 15 tot 45 minuten
- Leeftijd
- 10+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- Spelmechanismen
- Grid Movement, King of the Hill, Multiple Maps, Scenario / Mission / Campaign Game, Slide / Push, Square Grid, Sudden Death Ending
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 2 spelers
- Speelduur
- 15 tot 45 minuten
- Leeftijd
- 10+
- Moeilijkheidsgraad
- Gangbaar
- BGGID
€ 64,88
Op voorraad - Vandaag Verzonden
In het boeiende en vernieuwende bordspel "That Time You Killed Me", nemen jij en je tegenstander de rollen aan van rivaliserende tijdreizigers. Het doel? Elkaar uit de geschiedenis wissen. Terwijl je door de tijd reist om je vijand op te sporen, moet je deze meerdere keren uit de weg ruimen - een moord die keer op keer moet worden herhaald.
"That Time You Killed Me" is meer dan alleen een spel. Het is een abstract verhaal dat je steeds dieper in de tijd trekt, met scenario's die unieke regels en onderdelen introduceren naarmate het spel vordert. Tijdreizen is echter geen spelletje. De volgorde van gebeurtenissen mag niet worden veranderd.
Het spel opzetten is eenvoudig. Plaats drie spelborden op een rij om het verleden, het heden en de toekomst te vertegenwoordigen. Beide spelers beginnen met een speelstuk op dezelfde locatie op elk 4x4 bord. De startspeler plaatst zijn focusfiche in het verleden, terwijl de andere speler deze in de toekomst plaatst.
Tijdens je beurt kies je een enkele kopie van jezelf uit op het bord waar je focusfiche zich bevindt. Vervolgens voer je twee acties uit. Deze acties kunnen beweging naar een aangrenzende orthogonale ruimte, tijdreizen naar het volgende bord (reizen van het verleden naar de toekomst is niet toegestaan) of tijdreizen terug naar het vorige bord zijn, waarbij je een kopie van jezelf achterlaat op de huidige locatie.
Bij de basisregels van "That Time You Killed Me" vermoord je een kopie van je tegenstander door deze tegen de muur van het spelbord te duwen. Als je geen kopieën meer van jezelf hebt, kun je niet meer naar het verleden reizen, want je kunt geen kopie van jezelf achterlaten.
Als je tegenstander tijdens jouw beurt kopieën van zichzelf op slechts één bord heeft, dan win jij het spel!
Zo biedt "That Time You Killed Me" vier hoofdstukken van toenemende moeilijkheidsgraad, met steeds meer tijdreis-chaos en extra inhoud naarmate je het spel onder de knie krijgt!
"That Time You Killed Me" is meer dan alleen een spel. Het is een abstract verhaal dat je steeds dieper in de tijd trekt, met scenario's die unieke regels en onderdelen introduceren naarmate het spel vordert. Tijdreizen is echter geen spelletje. De volgorde van gebeurtenissen mag niet worden veranderd.
Het spel opzetten is eenvoudig. Plaats drie spelborden op een rij om het verleden, het heden en de toekomst te vertegenwoordigen. Beide spelers beginnen met een speelstuk op dezelfde locatie op elk 4x4 bord. De startspeler plaatst zijn focusfiche in het verleden, terwijl de andere speler deze in de toekomst plaatst.
Tijdens je beurt kies je een enkele kopie van jezelf uit op het bord waar je focusfiche zich bevindt. Vervolgens voer je twee acties uit. Deze acties kunnen beweging naar een aangrenzende orthogonale ruimte, tijdreizen naar het volgende bord (reizen van het verleden naar de toekomst is niet toegestaan) of tijdreizen terug naar het vorige bord zijn, waarbij je een kopie van jezelf achterlaat op de huidige locatie.
Bij de basisregels van "That Time You Killed Me" vermoord je een kopie van je tegenstander door deze tegen de muur van het spelbord te duwen. Als je geen kopieën meer van jezelf hebt, kun je niet meer naar het verleden reizen, want je kunt geen kopie van jezelf achterlaten.
Als je tegenstander tijdens jouw beurt kopieën van zichzelf op slechts één bord heeft, dan win jij het spel!
Zo biedt "That Time You Killed Me" vier hoofdstukken van toenemende moeilijkheidsgraad, met steeds meer tijdreis-chaos en extra inhoud naarmate je het spel onder de knie krijgt!
- Spelmechanismen
- Grid Movement, King of the Hill, Multiple Maps, Scenario / Mission / Campaign Game, Slide / Push, Square Grid, Sudden Death Ending
- Designer
- Peter C. Hayward