Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Fallout The Board Game
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 120 tot 180 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Action Points, Area Movement, Dice Rolling, Hand Management, Modular Board, Narrative Choice / Paragraph, Role Playing, Solo / Solitaire Game, Storytelling, Variable Player Powers
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 120 tot 180 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
€ 69,50
Besteld! Blijf op de hoogte via de Alert
Ontdek Fallout The Board Game, een meeslepend bordspel dat je meeneemt op een spannende post-nucleaire avontuur. Dit bordspel, dat is gebaseerd op de populaire videogame-serie van Bethesda Softworks, biedt spelers de kans hun eigen verhalen te schrijven in een onbekend landschap vol gevaar en verrassingen.
In Fallout The Board Game beginnen de overlevenden aan de rand van een onverkend landschap, onzeker over wat hen te wachten staat in deze onbekende wereld. Met slechts één doel om hen vanaf het begin te leiden, moet elke speler de verborgen kaart verkennen, vechten tegen woeste vijanden en de vaardigheden van hun overlevende opbouwen terwijl ze proberen uitdagende quests te voltooien en ruziënde facties binnen het spel in evenwicht te houden.
Naarmate spelers de verhalen van hun overlevenden verder ontwikkelen, komen ze nieuwe quests en individuele doelen tegen, wat hen helpt om invloed te winnen. De uiteindelijke winnaar hangt af van hoe gretig en agressief elke speler het spel doorloopt; echter, als één factie te snel aan de macht komt, zal het woestenij voor hen zijn en de overlevenden erbij.
In Fallout The Board Game beginnen de overlevenden aan de rand van een onverkend landschap, onzeker over wat hen te wachten staat in deze onbekende wereld. Met slechts één doel om hen vanaf het begin te leiden, moet elke speler de verborgen kaart verkennen, vechten tegen woeste vijanden en de vaardigheden van hun overlevende opbouwen terwijl ze proberen uitdagende quests te voltooien en ruziënde facties binnen het spel in evenwicht te houden.
Naarmate spelers de verhalen van hun overlevenden verder ontwikkelen, komen ze nieuwe quests en individuele doelen tegen, wat hen helpt om invloed te winnen. De uiteindelijke winnaar hangt af van hoe gretig en agressief elke speler het spel doorloopt; echter, als één factie te snel aan de macht komt, zal het woestenij voor hen zijn en de overlevenden erbij.
- Spelmechanismen
- Action Points, Area Movement, Dice Rolling, Hand Management, Modular Board, Narrative Choice / Paragraph, Role Playing, Solo / Solitaire Game, Storytelling, Variable Player Powers
- Designer
- Andrew Fischer