Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Scythe Metal Coins
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 5 spelers
- Speelduur
- 90 tot 120 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- Spelmechanismen
- Area Majority / Influence, Card Play Conflict Resolution, Contracts, End Game Bonuses, Force Commitment, Grid Movement, Hexagon Grid, King of the Hill, Movement Points, Narrative Choice / Paragraph, Solo / Solitaire Game, Take That, Tech Trees / Tech Tracks, Variable Player Powers, Variable Set-up, Victory Points as a Resource, Zone of Control
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 5 spelers
- Speelduur
- 90 tot 120 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- In balans
- BGGID
€ 42,88
Momenteel niet verkrijgbaar
Scythe Metalen Munten neemt je mee naar een alternatief Europa in de jaren 1920, waar de as van de eerste grote oorlog nog steeds de sneeuw bedekt. Het kapitalistische city-state, beter bekend als "The Factory" die de oorlog voedde met zwaar gepantserde mechs, heeft haar deuren gesloten, waardoor de aandacht van verschillende nabije landen wordt getrokken.
Scythe is een motorbouwspel dat zich afspeelt in dit unieke tijdperk, een tijd van landbouw en oorlog, gebroken harten en verroeste tandwielen, innovatie en moed. Als speler vertegenwoordig je een personage uit een van de vijf facties van Oost-Europa die hun fortuin proberen te verdienen en de inzet van hun factie in het land rond de mysterieuze Factory claimen.
Scythe Metalen Munten biedt spelers bijna volledige controle over hun lot. De spelers veroveren territorium, werven nieuwe rekruten, oogsten hulpbronnen, winnen dorpelingen, bouwen structuren, en activeren monsterlijke mechs. Elke speler begint het spel met verschillende hulpbronnen (kracht, munten, gevechtsinzicht en populariteit), een andere startlocatie en een verborgen doel.
Het spel gebruikt een gestroomlijnd actiemechanisme om de gameplay vlot te houden en downtime tussen beurten te verminderen. Terwijl er veel direct conflict is voor spelers die het zoeken, is er geen speler eliminatie. Elk deel van Scythe heeft een aspect van motorbouw erin. Spelers kunnen acties upgraden om efficiënter te worden, structuren bouwen die hun positie op de kaart verbeteren, nieuwe rekruten werven om personagevaardigheden te verbeteren, mechs activeren om tegenstanders af te schrikken van invasie, en hun grenzen uitbreiden om grotere soorten en hoeveelheden hulpbronnen te oogsten.
Scythe is een motorbouwspel dat zich afspeelt in dit unieke tijdperk, een tijd van landbouw en oorlog, gebroken harten en verroeste tandwielen, innovatie en moed. Als speler vertegenwoordig je een personage uit een van de vijf facties van Oost-Europa die hun fortuin proberen te verdienen en de inzet van hun factie in het land rond de mysterieuze Factory claimen.
Scythe Metalen Munten biedt spelers bijna volledige controle over hun lot. De spelers veroveren territorium, werven nieuwe rekruten, oogsten hulpbronnen, winnen dorpelingen, bouwen structuren, en activeren monsterlijke mechs. Elke speler begint het spel met verschillende hulpbronnen (kracht, munten, gevechtsinzicht en populariteit), een andere startlocatie en een verborgen doel.
Het spel gebruikt een gestroomlijnd actiemechanisme om de gameplay vlot te houden en downtime tussen beurten te verminderen. Terwijl er veel direct conflict is voor spelers die het zoeken, is er geen speler eliminatie. Elk deel van Scythe heeft een aspect van motorbouw erin. Spelers kunnen acties upgraden om efficiënter te worden, structuren bouwen die hun positie op de kaart verbeteren, nieuwe rekruten werven om personagevaardigheden te verbeteren, mechs activeren om tegenstanders af te schrikken van invasie, en hun grenzen uitbreiden om grotere soorten en hoeveelheden hulpbronnen te oogsten.
- Spelmechanismen
- Area Majority / Influence, Card Play Conflict Resolution, Contracts, End Game Bonuses, Force Commitment, Grid Movement, Hexagon Grid, King of the Hill, Movement Points, Narrative Choice / Paragraph, Solo / Solitaire Game, Take That, Tech Trees / Tech Tracks, Variable Player Powers, Variable Set-up, Victory Points as a Resource, Zone of Control
- Designer
- Jamey Stegmaier